Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler utbetaling mars

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Da har jeg fått bekreftelse fra HQ om at Nordea endelig har fått løst problemene sammen med TradeDoubler og at utbetalingen nå er kjørt. Den bør dermed være på konto i morgen.

Vi beklager forsinkelsen og vil jobbe med Nordea for å unngå at lignende problemer oppstår i fremtiden.
 

lasse83

New Member
Hei
Noen som veit om det er noe feil denne måneden også? Står at utbetaling ble utført i går og Nordea sier dersom filene blir lastet opp før kl 14:00 er utbetalingene på mottagers konto kl 16 samme dag.

Kan ikke huske at det har tatt så lang tid på TD tidligere, pleier og ha pengene på konto samme dag som utbetalingsdato eller senest neste dag.

Fikk kreditnota fra Euroads på mandag og da var pengene på konto samme dag. Ser ikke helt hvorfor Tradedoubler skal bruke så lang tid.

Er litt avhengig av de pengene der og at de kommer til rett tid.
 

lasse83

New Member
Hei
Nei er ikke det men forrige gang tok det en uke over tiden og når det tar lengere tid enn normalt vil jeg vite grunnen til det.

For siden man ikke har mottatt pengene nå betyr det i praksis at Tradedoubler ikke har utbetalt pengene enda. Synes ikke der er riktig at Tradedoubler skal tjene rentepenger hver mnd på og vente lengst mulig med å utbetale pengene.

Med tanken på summen Tradedoubler sitter på tjener de vel fett på å la det gå noen dager ekstra før de sender filene til banken.

Var i kontakt med Nordea i dag og de sa Tradedoubler ikke har sendt noen utbetalingsfil enda, om det er korrekt veit jeg ikke. Synes det hadde vært litt merkelig om de på kundeservicen der kan se det.
 

picxx

Well-Known Member
Affiliatemodellen er kanskje ikke det tryggeste å satse på hvis man er avhengig av at penger kommer inn en gitt dato hver mnd. :D
 

i-net

Medlem
LITT OT. men ville ikke lage ny tråd.

Er det flere enn meg som får denne meldingen når man logger inn:

"Du mottar for øyeblikket ikke betalinger!

Årsak: Invalid details

Vennligst oppdater din betalingsinformasjon."

For jeg har jo ikke gjort noe med betalingsinfo`en og den ser jo ut til å være på plass da!? Så regner med det er en BUG i TD systemet ?
 
Topp