Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler utbetaling mars

lasse83

New Member
Hei
Noen andre som har fått inn penger fra Tradedoubler i Mars?

Det står Utbetaling gjennomført: 20. mars 2012

Og det pleier jo å komme dagen etter utbetalingen er utført. Men har ikke fått inn noe enda.

Noen andre som har fått?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Høres rimelig desperat ut å mase etter pengene så kjapt. La nå bankene tjene litt på rentene dem også :)
 

Skallen

Medlem
Samme problem her. Nå er det to ganger siste år at de ikke har klart å betale sine affiliates i tide. Forrige gang var i august i fjor.
 

lasse83

New Member
Ok, ville bare sjekke opp om det var noen andre som ikke hadde fått siden det pleier gå ganske fort. Bra det ikke bare er meg. Da får vi bare vente til det dukker opp. :)
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Ubetaling ble kjørt som vanlig på tirsdag og godkjent av oss her i Oslo. Normalt skal den være på konto i løpet av samme uke, men vi har nå fått rapporter fra noen affiliates som ikke har fått sin utbetaling.

Vi har sendt over en forespørsel til vår finansavdeling i Sverige som sjekker bankbetalinger. Problemet ser ut til å være utelukkende betalinger fra Norge så dere som får utbertalinger fra flere land skal ha fått fra andre land.

Jeg skal holde dere oppdatert så fort jeg vet noe mer.
 

Skallen

Medlem
Jeg skal holde dere oppdatert så fort jeg vet noe mer.
Du må da ha fått svar fra Sverige på hva som skjer nå?
Svensker kan riktignok virke litt trege, men det får da være grenser! ;)
Det som er viktig er: Når får vi pengene?
Jeg hadde planer for de nesten 20.000 for en uke siden, det begynner å haste litt... :eek:
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Kanskje på sin plass av Tradedoubler å sende ut en mail om dette til sine norske affilates. Ikke alle leser på WF.
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Da har vi fått en oppdatering fra våre svenske naboer. Forsinkelsen er noe sporadisk, men skyldes problemer hos Nordea med motttak av våre automatiske bankfiler. Det har blitt utbetalt til kontoer utenfor Norge, men foreløpig ser det ikke ut til at norske kontoer har fått utbetalinger.

Det jobbes på spreng med å få løst problemene - både hos oss og Nordea. E-post til alle affiliates er sendt ut og bør være i innboksen dere snarlig.
 

Skallen

Medlem
Enig i at de stort sett er punktlige, men de bommer likevel et par ganger i året. Jeg tror dette er tredje gang de roter det til på ca ett år. I fjor hoppet de likegodt over utbetalingen en måned uten å gi beskjed. Synd, for da kan man ikke regne med dem når man planlegger.

De var faktisk mye mer punktlige før.

Det som er mest irriterende er at de ikke gir ut nok informasjon. Det har ikke kommet et ord hverken her eller på epost om når vi kan forvente pengene.
 
Sist redigert:
Topp