Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger hjelp med denne hjemmesiden

brannmann_sam

New Member
Nordisk Modell-utrykkingskjøretøy

jeg har denne som en av to hobby sider. men har lyst å endre å forbedre denne siden. men srå fast i gamle spor og kansje et elendig utsende og sånn... kunne trengt litt hjelp til å finne eller fått laget noen maler til sidene og indexen. men også sliter jeg med søkemotoren på siden.

håper å få noen tips og hjelp
 

zapotek

Medlem
Hei og velkommen til forumet!

Så var det sidene dine....

Grunnen til at søkemotorene på sidene (som jo er Google) ikke fungerer, er at du har bygget dem opp med frames. Dette er en ekstremt gammeldags måte å lage nettsider på og søkemotorene har store problemer med å indeksere innholdet riktig.

Så punkt 1 på listen over ting for deg å gjøre: Bygg opp sidene på nytt *uten* frames.
 

brannmann_sam

New Member
Hei og velkommen til forumet!

Så var det sidene dine....

Grunnen til at søkemotorene på sidene (som jo er Google) ikke fungerer, er at du har bygget dem opp med frames. Dette er en ekstremt gammeldags måte å lage nettsider på og søkemotorene har store problemer med å indeksere innholdet riktig.

Så punkt 1 på listen over ting for deg å gjøre: Bygg opp sidene på nytt *uten* frames.

da var det sette meg ned å lese og finne ut hvordan jeg legger opp siden uten frames på. ønsker litt å ha meny og Nyheter pluss hovedside og banner. men har vel gått i den spoert med frames...
 
Topp