Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger ny kontorstol

Tonny Kluften

Administrator
Kjøpte MARK stolen i går og er veldig skuffet.
Blir sittende veldig bakeoverlent, og det er ingen mulighet til å justere ryggen fremmover.
Jeg må bruke en ekstra pute i ryggen for å sitte komfertabelt.

Er ikke så overrasket. Man får det man betaler for, kvalitetsstoler koster egentlig ikke 750 kr.
Og særlig hos Jysk... jeg kjøpte en stumtjener der som ikke kunne holde to jakker uten at den omtrent veltet.

Forresten, kjøpte hodeputer der, ca. 450 kr stk. som er veldig bra, rett skal være rett.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Er absolutt enig i at man får det man betaler for, det gjelder stort sett alltid, men jeg er godt fornøyd med kjøpet mitt hittil. Har stoler på kontrollrommet på jobb som er myyye bedre, men de koster også 7-8000,- og det har jeg rett og slett ikke råd til å bruke på en stol.

Og som nevnt, veier man over 80-90kg, tror jeg Mark-stolen blir for "spinkel" etter en stund. Tenker da på skumgummien man sitter på.
 

allegretto

Medlem
Tja, man kan få en helt OK stol til tusenlappen.. har en annen billig-stol på et annet kontor, og den er helt ok.
Problemet med denne er at ryggen er feilstillt.. noe som nærmest gjør den ubrukelig. Hadde desverre ikke mulighet til å prøve den før kjøp...
men men..
jeg får bruke den som gjestestol.. :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Vet ikke om du leste hele tråden, men jeg endte opp med denne: Kontorstol TIMO hos JYSK. og er i grunn godt fornøyd. Nå sitter ikke jeg her 8-10 timer om dagen, så vet ikke hvordan det fungerer til såpass mye bruk, men kan fint sitte 3-4 timer i strekk uten problem.

Vi fikk nye stoler på jobb for ikke så lenge siden og disse koster 20.000,- og er jo i en helt annen liga, så det er nok også slik med stoler som så mye annet: du får det du betaler for.

Er du litt kresen, må du nok opp til 3-4000,- for en god stol.

Kan uansett anbefale deg å prøvesitte før du kjøper noe. :)
 

Nutz

Med lem
jeg er møkkairritert på jysk etter å ha krangla i timesvis med to garderobeskap vi kjøpte, først tok det ... tja, fire eller fem uker før de kom (de sa at det skulle ta max to), og deretter var de bedr**ne skapene helt fordømt håpløse å montere.

Ta heller krangel og diskusjoner med betjeningen. -Krangle med et skap blir omtrent som å prate til veggen. :D
Web-folk er kanskje ikke de mest egnede personene til å montere praktiske/fysiske ting? -Eller? :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
nei, de for***te møkkaskapene nytta det ihvertfall ikke å krangle med, de gadd ikke engang å svare, bare stod der og så dumt på oss :p

Jeg er nok muligens litt utypisk for webfolk i såfall ;) Tror ikke det var det det stod på, men byggeveiledningen var virkelig usedvanlig unøyaktig og lite detaljert, kombinert med at jeg faktisk kunne se at veggene var bøyd når jeg hadde fått på plass dørene (ikke så rart at dørene var vriene å få til å bli rette da)... Stifter til å feste bakveggene var det veldig få av, mens det f.x. var 15 plugger til å holde hyllene på plass i den ene pakka, og 17 i den andre... og man trengte bare 12... Hullene til å sette pluggene i var ofte så dype og store at pluggene gled alt for langt inn, osv... Egentlig er jeg ikke spesielt begeistra for IKEA, men de er uten tvil VANVITTIG mye bedre på dette enn Jysk.
 

Jazz

Medlem
Jeg kjøpte en ny kontorstol for en uke siden, fra JYSK for 450 kr, det var i salg, men jeg tror det er over nå.

Jeg kjøpte "kontorstol MAGNUS høyrygg" hvis jeg ikke husker feil, anbefalt!
 

kongen

kongemedlem
Kanskje vi alle skulle skaffe oss Emperior:

emperorgiz.jpg
 
Topp