Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twitrer deg! [ Gratis ]

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
1250 followers er jo ikke noe problem å få når man blir fulgt av 1250 andre spammere. Hva slags tjeneste har du brukt for å bygge opp disse followerne? Jeg har litt vanskelig for å tro at så mange Engelske followers følger en norsk twitter konto!
 

picxx

Well-Known Member
Dette ble ikke laget som en diskusjonstråd.
Har du sider du vil ha twitret kan jeg twitre, ellers kan du sikkert opprette en egen tråd om du vil diskutere hvordan en kan gro en twitterkonto.
 

picxx

Well-Known Member
3.5 Tråd hijacking
Temaet som OP (orginal poster) starter skal følges, man skal ikke chatte i trådene, prøv å hold deg innenfor temaet. Opprett heller en ny tråd hvis du har saker å ta opp.

https://www.webforumet.no/forum/nytt-fra-wf/1331-regler-forumet.html

Temaet i tråden er at man kan få twitret sin side eller artikkel, ikke hvordan man bygger en twitterkonto eller hvor mange spammere man har som followers.
Håper det var klart?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ja, jeg er ganske klar over reglene. Jeg skrev de jo trossalt.

Da jeg laget de hadde jeg ingen intensjoner om at kritikk skulle være forbudt. Jeg hadde ingen intensjoner om å hijacke tråden din, men folk bør vel være klar over at twitter kontoen er tilnærmest ubrukelig?

Men samme det. I'm out!
 

Gaasehud

Medlem
Nå er det jo ikke sikkert de followersene er annet enn spam heller da, Tonny. Bare sånn for å kverrulere litt ekstra. ;)

Måtte le litt av diskusjonen om det var lov å diskutere i diskusjonstråden her... :p Men la oss heller diskutere i tråden til Peter, så skal picxx få tråden sin i fred.
 
Topp