Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ut av prioritet.no

picxx

Well-Known Member
Hør her: Hva med å gjøre ett googlesøk før du poster noe slikt?

site:www.citymaid.no - Google-søk

Baserer det kun på informasjon fra eksterne sider.

Webkommunikasjon - firmablogg: Prioritets kunder utestenges av Google

Prioritet har mye å forklare sine kunder, for nå er tre av kundene - Citymaid.no, Ferner.no og Direktmedia.no – utestengt av Google.

Personlig er jeg faktisk ikke så intressert i denne saken at jeg gidder å begynne noen omfattende forskning på området :)
 

basicus

SEO Eggspert
Baserer det kun på informasjon fra eksterne sider.

Webkommunikasjon - firmablogg: Prioritets kunder utestenges av Google



Personlig er jeg faktisk ikke så intressert i denne saken at jeg gidder å begynne noen omfattende forskning på området :)

Alle de tre kundene de der viser til er i hvertfall i indeksen pr. dette øyeblikk. SSC har jo hele tiden vært kjappe til å rope ulv, ulv akkurat når det gjelder Prioritet. Merkelig i grunn at de ikke har nevnt noen andre?
 

Thomas G

New Member
Som jeg skrev så er disse artiklene noen måneder gamle. Jeg har ingen grunn til å tro at nettsidene de omtaler i artikkelen var utestengt på tidspunktet de skrev om dem. At det bak det pretensiøse navnet SEO Spam Cops befant seg noen "guttunger" overrasket meg, men forklarer vel kanskje også hvorfor de ikke har resurser til å konsentrere seg om andre enn prioritet for øyeblikket. Jeg har selv vært inne å sett hvordan prioritet jukset på nettsidene til prioritets kunder, så jeg er i liten tvil om at prioritet har jukset. SSC og Googles håndtering kan oppfattes uprofesjonelt, arrogant og til dels barnslig, men det betyr ikke at de tar feil. Jeg tviler derfor ikke på at nettsidene som er omtalt i artikkelen var utestengt på det øyeblikket de ble omtalt i artikkelen. Det rare er at jeg sjekket Citymaid.no på google og jeg postet forrige innlegg, og jeg fikk ingen treff. Jeg må ha skrevet feil.

Ha en fortryllende dag!
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
[...]At det bak det pretensiøse navnet SEO Spam Cops befant seg noen "guttunger" overrasket meg, men forklarer vel kanskje også hvorfor de ikke har resurser til å konsentrere seg om andre enn prioritet for øyeblikket.[...]
SEO Spam Cops består blant annet av Prioritet Norge AS' nærmeste konkurrenter. Disse konkurrentene har tidligere blitt trukket frem som selve skoleeksemplet på blackhat SEO her til lands. Måten disse folka søkemotoroptimaliserte norway.com får Prioritet Norge AS til å fremstå som søte små skolejenter med roser i kinnene og en liten hvit sløyfe med røde prikker på i håret.

De blir kvitt en konkurrent, og blir kvitt sitt eget stempel som blackhat SEO'ere. To grunner til at disse bruker adskillig av både fri- og arbeidstid for å rette søkelyset på Prioritet Norge AS.
 
Topp