Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av plattform: nettbutikk med 2-300 artikler

marilo

New Member
Hei!

Har lest litt i forumet, men tar meg frihet til å starte en ny tråd da jeg ikke fant akkurat hva jeg lette etter.

Hvilke plattformer er naturlige å vurdere for en nettbutikk med 2-300 artikler?

Ønsker:

1. Brukervennlig frontend: enkel, oversiktelig checkout prosess
2. Brukervennlig backend: enkel, oversiktelig ordrebehandling
3. Moderne design

Har forøvrig erfaring med WooCommerce og synes det er altfor tungvint. Har ikke testet Shopify enda, men har inntrykk av at det kanskje er for butikker med mindre sortiment?

Tusen takk for innspill :)
 

KIA

Medlem
Har installert OpenCart hos noen kunder. Ganske fornøyd. OpenCart er nå på versjon 3.x. Tidligere versjonene spesielt mindre enn 2.2.x hadde en del svakheter, men den aktuelle versjonen er ganske kraftig. Utviklerne har gjort bra jobb etter versjonen 2.3.x. Man trenger en del plug-ins for.eks. Onepage checkout, SEO plug-in, themes, osv. OC passer til små og middelstore butikker.
 

marilo

New Member
Tusen takk @KIA , @Martin Ravndal og @Selvfiks :)

Er det ingen løsinger som har plugins el lignende som lar deg f.eks laste inn en excel fil el. ligende?

Og hva med bedrifter som selger egenutviklede løsninger? Noen å vurdere her?
 

KIA

Medlem
Du kan også vurdere magento som jeg synes er bedre enn opencart.

Det er en jobb å legge inn alle produktene. Uansett hvilken platform du velger.
Generelt sett har OpenCart og Magento mye til felles. Med OpenCart er det mye raskere å sette i gang enn magento. Opencart er mye lettere å bruke hvis du ikke har så mye tid å lære. Magento passer bedre til store butikker.
https://www.shopping-cart-migration...ento-vs-opencart-whats-best-for-your-business
 
Topp