Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Valg av vps-tilbyder

Deezire

Medlem
Jeg havner alltid på linode.com når det kommer til mindre prosjekter som ikke krever en hel dedikert maskin, ene og alene fordi de er brillierer på latency, tilgjengelig disk io, tilgjengelig CPU og hvor mye minne du blir delegert per pakke. Det er også fornuftig pris på båndbredde.

Stort sett er det alltid tilgjengelig disk io som gjør at en VPS føles sluggish, og det er gjerne vanskeligere å måle enn latency eller CPU. Det fine med Linode.com er at du kan se load på hosten du står på, og hvis denne ligger på et nivå hvor det begynner å bli kamp om resurssene så er det bare å ble om og bli flyttet. Migrering fra en server til en annen er kun begrenset av hvor fort nettverket kan fysisk flytte hver bit og byte fra en maskin til en annen.

Jeg har enda til overs å komme over en tilbyder som gir mer for pengene enn Linode.com. Stort sett alle andre driver på et nivå hvor det nesten er komisk at de kan kalle seg for tilbydere. Med mange mindre tilbydere har du ingen garanti for hva som skjer hvis uhellet først er ute og serveren du står på dør.

Av andre i Norge som jeg kunne personlig vurdert å bruke så er det webhuset.no og host1.no. Alle andre bare oser av lav kvalitet og lite kunnskap.
 

eplebiten

Medlem
Futurehosting kan jeg anbefale. De har forresten oppgradert alle servere i UK nå.


Andre som kan være aktuelle er vps.net og eurovps.com. (Jeg har brukt, eller bruker, alle tre.)
 

Tonny Kluften

Administrator
Aldri i verden Tonny ;)
Skjønner godt at du har affiliate links her inne, men personlig jeg stoler ikke på de... sorry! :rolleyes:

Det der er ikke en aff. link. Hvilke grunner har du til ikke å stole på Hostgator?
Du må ha litt mer å komme med. "Ingen kan slå dette tilbudet" eller "stoler ikke på..." holder ikke her på WF. Kom med noe håndfast når du er så bastant eller ikke si noe i det hele tatt. Dette er ikke freakforum.
 
Sist redigert:
Topp