Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Velkommen til Orville!

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Synes det er like flåsete å mase om dokumentasjon. Dette er ingen rettssal. La nå folk fortelle hva de vil, er vel opp til hver enkelt å tolke utsagnene.

Skal vi synke dithen at vi diskuterer alle som kommer innom WF for å selge "fantastiske" superdomener med sinnsykt potensiale osv.?

Hvis jeg vil selge brødfjøla til en bekjent og forteller at den holder i årevis uten slitasjemerker, må jeg dokumentere det? Fjøla har jeg hatt i mange år, men vet du om jeg har skjært på den?

Trodde troll holdt seg borte fra WF jeg.
 

eplebiten

Medlem
Nå er det jo kutyme å dokumentere påstander i diskusjoner som ikke er allmennkunnskap.

Nå er det også en viss forskjell på noen som kommer innom for å selge et "fantastisk" superdomene og noen som representerer en profesjonell part. Man setter gjerne høyere krav til noen som representerer et selskap som tilbyr en tjeneste sammenlignet med en privatperson.

Jeg trodde ad hominem var gått av moten
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Kudos! :)

Synes det er like flåsete å mase om dokumentasjon. Dette er ingen rettssal. La nå folk fortelle hva de vil, er vel opp til hver enkelt å tolke utsagnene.

Skal vi synke dithen at vi diskuterer alle som kommer innom WF for å selge "fantastiske" superdomener med sinnsykt potensiale osv.?

Hvis jeg vil selge brødfjøla til en bekjent og forteller at den holder i årevis uten slitasjemerker, må jeg dokumentere det? Fjøla har jeg hatt i mange år, men vet du om jeg har skjært på den?

Trodde troll holdt seg borte fra WF jeg.
 

Bjrl

Medlem
Det som på dansk heter "bruttofortjeneste" er vel det som på norsk heter "driftsinntekter"?

I såfall er summene for de ulike selskapene veldig nær det som er omsetningen. Det er såklart mulig at noen har hatt ekstraordinære inntekter som f.eks. salg eller finansinntekter eller noe slikt, men det er vel vanligvis driftsinntektene som er den store hoveddelen av omsetningen i slike selskaper.
 
Topp