Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verdien av bloggposter som kommer på side 1 i Google

Geir E.

Medlem
1 side i SERP = samme som å trykke penger. Nå har jeg aldri ranket særlig høyt på forsiden, men verdien av det tipper jeg er flere (ti)tusen per måned avhengig av nisje.
 

Ståle

Medlem
1 side i SERP = samme som å trykke penger. Nå har jeg aldri ranket særlig høyt på forsiden, men verdien av det tipper jeg er flere (ti)tusen per måned avhengig av nisje.

Kommer jo _veldig_ ann på søkeordet da...(Og om det i det hele tatt er noen som søker på ordet...)
 

picxx

Well-Known Member
1 side i SERP = samme som å trykke penger. Nå har jeg aldri ranket særlig høyt på forsiden, men verdien av det tipper jeg er flere (ti)tusen per måned avhengig av nisje.

Ja, det er nok avhengig av nisje, og også om man snakker om google.no eller google.com.
Har flere ganger opplevd å faktisk få flere og bedre treff fra temakatalogen til kvasir enn det jeg får fra førstesiden på google.no.
Ligger man helt på topp på førstesiden i organisk søk blir det gjerne litt mere.

Edit: og som Ståle sier kommer det veldig an på ordet. "Syltede harelabber" f.eks. er ikke akkurat norges bank.
 

Altberger

Medlem
Google Trends: buy top class domains

Ikke nok volum for trends betyr at det er begrenset med søk på dette, men med gratis telefon søkeordet:

Google Trends: gratis telefon

Her må du legge merke til landene, romania, danmark og sverige, Deretter kommer norge. Pass på affiliates for de andre landene også!


gratis telefon i Romania... ???
Heter det virkelig det? - kanskje det betyr noe annet i Romania ? :)

uansett ty for tipset om å tenke flere land anders. svergie og danmark skal i alle fall på plass.
Har bygd opp med innlenker, endret litt på innholdet og gjort tittelen mer interessant. SERPer bedre på side 1 i dag.
Gøy dette! :)
 

picxx

Well-Known Member
Tar man direkte kontakt hjelper jo ofte det

Rart hvor man må gjenta ting stadig vekk når folk ikke leser tråden.
Om du leser første siden i tråden vil du se at Altberger allerede har vært i direkte kontakt med telio, og fikk da tilbud om 400.- for hver kunde som ble vervet, noe som er sammenfallende med prisene via TD pluss at der får man også for iSales.
Andre gode råd takes imot med takk :)
 

Daniel

q(O_o)p
Rart hvor man må gjenta ting stadig vekk når folk ikke leser tråden.
Om du leser første siden i tråden vil du se at Altberger allerede har vært i direkte kontakt med telio, og fikk da tilbud om 400.- for hver kunde som ble vervet, noe som er sammenfallende med prisene via TD pluss at der får man også for iSales.
Andre gode råd takes imot med takk :)

Ja, jeg leste tråden. Leste du innlegget mitt?

De gir jo forskjellige CPAer, hvis han er fornøyd med 400 - flott. Tilbud er en ting, forhandlinger noe helt annet.
 
Topp