Verktøy for å samle epostadresser

En tråd i 'Produkter og verktøy' startet av Yngve Larsen, 11 Aug 2008.

1. Santo

Santo Active Member

Og om man sitter i andre enden, altså som e-postmottaker og ikke ønsker å motta masse spam er ihvertfall noe av det lureste man kan gjøre å unngå å registrere e-postadresse i databasen til Brønnøysund. Det samme gjelder faksnummer.

Brønnøysund er vel den største spamtilretteleggeren i Norge. De selger jo også hele databasen sin via Brønnøysundkatalogen (Brønnøysundregistrene - Brønnøysundkatalogen).

2. affi

affi Medlem

Noe av det mest AMATØRMESSIGE i 2008 er å røske opp noen titalls tusen random epost-adresser og sende ut reklamesøppel til dem, overhodet uten mål og mening.

Bruk heller LITT fornuft å plukk ut selskaper du mener er i aktuell målgruppe og send til dem. Flere firmaer som tilbyr utplukk av ønskede firmakategorier, som dere kan sende til.

3. Yngve Larsen

Yngve Larsen E-commerce ekspert

Vet ikke hvem du snakker til affi, derfor må snifferen ta utgangspunkt i et googlesøk. Dette for å kunne treffe min kundegruppe.

4. Rudde Medlem

Jeg likte den Email Spider greia men den er alt for dyr!

5. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Advanced Email Extractor kjøpte jeg lisens på i sommer, da jeg skulle gjøre en større jobb for en kunde. Funker som ei kule.

Del denne siden