Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Verktøy for domeneoversikt

Tonny Kluften

Administrator
Jeg syns at domenet ditt er like godt som noe annet. Om det høres ok ut for en engelskmann, det vet jeg ikke.
Jeg er nok ingen designer, men hvis det systemet til Domeneshop er så bra så går det an å kopiere det. Jeg har ikke noen domener der så jeg får ikke sjekket hvordan det fungerer.
 
Sist redigert:

Kidstar

New Member
Det er forbløffende enkelt ha orden i domene så lenge man oppretter gode kjennetegn i søkerbasen. Når man derimot må øremerke hvert eneste domene, da har man kanskje for mange? :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er forbløffende enkelt ha orden i domene så lenge man oppretter gode kjennetegn i søkerbasen. Når man derimot må øremerke hvert eneste domene, da har man kanskje for mange? :)

Så hvis man driver en business med mange nettsteder så har man for mange??
Jeg tror vel heller at det er de som er mer "proffe" i sin nettdrift som har behov for dette......og som ønsker å ha kontroll på hva man driver med .
 

walrus

New Member
Godt tiltak! Dette er noe det absolutt er behov for. Artig å se så mange kreative sjeler engasjere seg så fort. Det viser viktigheten av tjenesten.

Lykke til dersom dere velger å satse på dette! :) Angående markedsføring kan dere jo også blogge mye om tjenesten, og få media til å skrive litt om det.
 
Topp