Kjapp og trygg hosting for Wordpress

VPS Pro - 15000 unike - 30000 sidevisninger

RipZ

Medlem
Hva mener du med peak? Jeg får ikke målt statistikk når serveren er nede og det ble målt konstant ca. 2000 sidevisninger i timen over 7 timer.

Tar ca. 2.5 sek å laste hovedsiden, i tillegg lastes noe i iFrame, det tar ca. 4 sek.
Jeg er ikke sikker på hvor mange elementer som må lastes seperat, bruker w3 Cache.

Med peak mener jeg høyeste antall sidevisninger i et tidsrom på f.eks 10 minutter (eller kortere).

Tar det 2,5 sek å laste eller generere hovedsiden? Om det tar så lang tid å generere siden, er det opplagt noe feil med cache-løsningen din. Caching bør gjøre siden tilnærmet statisk med mindre man har mye brukertilpasset innhold.

Antall elementer som lastes separat kan du enkelt se ved å bruke "Utviklerverktøy" i Chrome. Som regel er en server med en tung PHP-side CPU-bundet. Mange HTTP-spørringer og lang genereringstid vil føre til at serveren vil knele. Da vil det ikke hjelpe å f.eks øke minnekapasiteten, fordi det er ikke her flaskehalsen ligger.

Bruker selv Web Hosting, Domain Names, VPS and Dedicated Servers | UK2, og her får man mye for pengene.
 
Topp