Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer å selge webside med app / app med webside ;)

Hva gjør denne appen unik i forhold til feks telefonterror sin app?
Og det du sier er jo egentlig at en evt kjøper av denne appen vil bli sittende å slette, verifisere og kryssjekke telefonnummer hele dagen fra databasen hvis brukermassen blir stor.

Jeg beklager at jeg ødelegger salgstråden din, men disse opplysningene synes jeg er viktig å få frem for en evt kjøper.

Ett lite tips fra meg: Er det mulig å legge til en funksjon som gjør at nye nummer i databasen sjekkes opp mot kontaktlisten på telefonen? Da vil du eliminere litt av risikoen, evt la brukeren ha mulighet til å gå gjennom hvilke nummer som blir blokkert ved hver synkronisering.
 

grunder

Medlem
Hva med å ikke blokkere et nummer før det er meldt inn fem ganger?


Vi laget en slik grense, men den ble nedstemt. Den ligger inne, men ikke aktivert.

Men det kan jo være opp til en eventuell kjøper å aktivere igjen.

Disse 6000 nummerene er det jeg og et par andre som har blokket. Vi driver ikke med fanterier ;)

Vi vil bare bli kvitt de irriterende samtalene i alle døgnets tider.
 

grunder

Medlem
Hva gjør denne appen unik i forhold til feks telefonterror sin app?
Og det du sier er jo egentlig at en evt kjøper av denne appen vil bli sittende å slette, verifisere og kryssjekke telefonnummer hele dagen fra databasen hvis brukermassen blir stor.

Jeg beklager at jeg ødelegger salgstråden din, men disse opplysningene synes jeg er viktig å få frem for en evt kjøper.

Ett lite tips fra meg: Er det mulig å legge til en funksjon som gjør at nye nummer i databasen sjekkes opp mot kontaktlisten på telefonen? Da vil du eliminere litt av risikoen, evt la brukeren ha mulighet til å gå gjennom hvilke nummer som blir blokkert ved hver synkronisering.


Har vært inne på tanken å lage "et unntak av regelen" hvis nummeret er lagret i din tlf liste. Men det er ikke laget.... Ennå... ;)

Det som gjør den unik er at man skal kunne blokke letterer og dele raskerer. Slik at lista blir stor og telesalg mindre atraktivt.
 

grunder

Medlem
Jeg ser jo at med denne tråden, at det ikke blir noe salg her inne. Har jo blitt så mange positive tilbakemeldinger :p

Men liker input fra folk ;)
 
Topp