Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Web og grafisk designer

peterandrej

pensjonert moderator
Åååå, litt synd da. At vi nordmenn ikke kunne smykke oss med et talent utenom det vanlige. For å bøte på litt, legger jeg med en link til den designeren som imponerer meg mest om dagen, han er nok ikke norsk men man kan jo ikke få alt her i verden:

Web Designer Wall - Design Trends and Tutorials
N.Design Studio - Blog & Design

Nivået på Illustrator-arbeidet og psd-redigeringen er makeløst. Kode kan han forsyne meg også. Så flink blir vi nok aldri, vi andre.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Vet ikke, da jeg er en nOOb (vet ikke hva det betyr..) på psd. og .ill, men han karen lager sånne tutorials om hvordan man lager de der blomstergreiene. Ble for avansert for meg men, kanskje du skjønner det. WebDesignerwall er full av tutorials på slikt.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
har prøvd å snuse litt rundt, er samme etternavn på ltd'et som står som eier på folkstr.com som på tubheiaboy, men antar at det er farens fornavn som står hos brønnøysund (bare søk etter ca samme navn som ltd'et)

Hm, interessant... Folkstr.com - Create Your Own Social Net Site - KillerStartups.com™ Dette her ble lagt inn for tre måneder siden

Cloning Web 2.0: A Look at Copycat Applications - ok, så det er ihvertfall bortimot ren kopi av twitter
Web 2.0 Application J-Board Folkstr - her ser det faktisk ut som det er en som heter Gary Reid som har utvikla det... men etter en del leting fant jeg dette:
New management and Owner - Folkstr Support Forum så jammen ser det ikke ut til at han har gjort ting riktig denne gangen, selv om han ikke kan ta noe av æren for utviklingen, og da tviler jeg på at det er han som har laget grafikken også.

Heh, og jaggu er ikke det første han gjør å sette opp prisen, jaja, sikkert ikke så dumt det ihvertfall, ville også ha gjort det for å tyne ut så mye som mulig cash før sønnen fucker opp hele greia med søplegrafikk og sikkert like elendig kode.
Price rising from 4th Desember 2007 - Folkstr Support Forum
 
Sist redigert:
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Hehe, gary reid var en del av prosjektet ja... Snodige greier, fra alt jeg har klart å snuse opp, så ser det ut til at det er han som har vært hovedmannen bak det, med de nevnt i credits som har bidratt... og ingen av dem har samme navn som tubheiaboy gitt. (blir vel sikkert lagt til der nå kan jeg tenke meg)

Så konklusjonen blir nok:
Beklager men det der kjøper jeg ikke.

...og det gjelder altså både forsøkene på å ro deg i land, og systemet.
 
Topp