Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Web og grafisk designer

Hei!

Jeg er ganske ny på dette forumet, fant ut om det via Google ved en tilfeldighet.

Jeg er web- og grafiskdesigner, så jobber med dette en god del. Jeg kan også kode xhtml/css om dette skal være ønskelig, i tillegg til veldig avansert php.

Jobber som web designer i Agdersoft, en elevbedrift. Jeg står for den fulle profilen til denne bedriften, altså logo, hjemmeside, visittkort, brevark osv.

Har den siste tiden også opparbeidet meg til å bli en mye bedre designer en jeg var tidligere i tid, da jeg har jobbet freelance for div. firmaer, og jeg får nå kanskje jobb som junior designer i et engelsk design byrå. Min CV kan skaffes på forespørsel.

Har også min egen side; Tubheiaboy.net. Dette er nå den personlige siden min.

Håper dette kan være noe for dere her! Kom også gjerne med tilbakemeldinger på hva dere syns

Mvh
Hans Kristian Løvdal

Agdersoft elevbedrift
Tubheiaboy.net
 
Sist redigert:
Velig bra, er alle design og det andre dine verk? Du er millionær før du er 20 år.

Hehe....takker.

Tror nok ikke man blir millionær så fort, men er tilbudt jobb hos et engelsk design byrå nå som junior designer, årslønna er på over 30.000 britiske pund. Så er nok en stund til det du:rolleyes:

Og ja det er mine design....har lært fra noen jeg kjenner som er gode på webdesign, samt snappa opp og lært av webdesignere jeg har møtt og kommet i kontakt med underveis, pluss at jeg da har lagt til min egen vri...og da er reslultatet det jeg har i porteføljene mine.
Og vis det var litt vanskelig forklart, så ja alt er mitt verk:)
 

Daniel

q(O_o)p
Prøvde han her, ble enige om pris og deadline, prata sammen mot deadline, brått ble han borte og dukka opp 3 dager senere, sa alt var ferdig. Gikk tre dager til, så ble han borte for godt.

Useriøs.
 

peterandrej

pensjonert moderator