Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet design feil

Fredrik

Medlem
Nå har jeg løsningen. Alle nettsteder må følge en bransje standard. Alle nettsteder som følger standarden anpasser seg automatisk i forhold til brukerens oppløsning. Det skal være mulig å lage i praksis og da er problemet løst.

Sorry jeg glemte at da vil mindre utviklet nettsteder ikke klare å henge med i utviklingen som feks VG.no Noen som har vært inne der noen gang? Jeg var inne på VG for første gang igår kveld på sikkert et halvt år. Jeg holdt på å få helt panikk og begynte å puste rart å greier. Til slutt klarte jeg å lukke fanen og ble reddet av db.no. Uten de kanskje jeg ikke ville klart å surfe mer. Det var skikkelig nære på. Advarsel: IKKE gå inn på VG.no uten et støttende familiemedlem ved din side dersom det skulle gå galt.
 

Fredrik

Medlem
Ctech- Følgende er fakta og helt sant:

Hvis du er inne på VG så ofte har du helt klart et avhengighets problem som det må gjøres noe med. VG har helt klart hjernevasket deg til å tor at VG er bra. Du må skaffe deg profesjonell hjelp snarest innen du faller helt utfor stupet. Dette er sidestilt med dop, du vet ikke selv at det er dårlig men vi som er rundt deg ser at dette kan bare gå en vei. Snart vil du være så nede i hengemyra at det vil gå ut over din egen side amedisin.no Den siden er helt fin slik den fremstår idag men vi frykter at den snart vil bli omgjort til å ligne mer på VG og kongkaffe. Jeg beklager samtidlig hvis dette var tungt for deg å lese men det er den fulle sannheten.
 

Ctech

Medlem
helt fin... er det alt :)

har du noen forbedringspunkter til min side? Jeg kan bruke disse forbedringspunktene til å hjelpe meg ut av my addiction.

Ja jeg er nyhetsavhengig/internettavhenging.
 

Fredrik

Medlem
Nja, litt dårlig formulert der. Den er etter mitt skjønn meget bra. Er nyhetsjunkie selv og leser et utall artikler hver dag. Men aldri noen gang i helv... fra VG. Var dessverre nødt til å gjøre det en dag her fordi politiet sperret av hele området der jeg bor da de fant en gammel fosfor bombe. VG var dessverre først ut med nyheten så hadde ikke noe valg.
 
Topp