Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet "Prosjekt"

Ståle

Medlem
Men i bunn og grunn så er det jo ikke bare antall sider som teller, men hvor mange som besøker disse sidene...

Hvis det viser seg å være en lønnsom tjeneste så har jeg noen sider å komme med.
 

picxx

Well-Known Member
Om alle deltar kun med sine minst besøkte/ikke besøkte sider vil selvsagt kvaliteten på lista også bli deretter. Om alle deltar med sider som også er godt besøkte vil kvaliteten(lønnsomheten) på lista bli bra og man har også argumentasjon som slår når man presenterer lista for andre sider.
(Tenkte å få med noen større sider om dette prosjektet ble bra).
 

picxx

Well-Known Member
Liten oppdatering:
Kommer til å slenge opp scriptet og se om jeg får gjort det om til en brukande utseende toppliste i løpet av førstkommende uke.
Skal si ifra når det er klart for å skrive seg på.

obs: husk å lage dere en banner for siden deres ... 468x60

obs.obs. Jeg kommer til å legge inn èn annonse som går til diggmeg.com på siden, noe som også igjen vil øke for deltakelse på den siden og bør være positivt for de som submitter der.
 

picxx

Well-Known Member
Har tre sider som er aktuelle. Den ene må jeg spørre søstera mi om riktignok (jeg er admin på den). Men hun er sikkert med om det ikke er adult og annet som ikke er familievennlig med.

Tenkte at det skulle være en SFW liste ja.
Tror vel egentlig ikke at det er så mange på webforumet som har så mange adultsider på norsk, så et slikt prosjekt hadde nok vært passe dødfødt :D
 

sKrud

Meget sliten student
Hm, kan nok legge til en til for meg, så da blir det to.

edit: Hmmm... forresten, blir juiced kanskje litt over grensa for SFW? I såfall tilbake til 1.

HAHAHA...sorry..så bare for meg hvordan den der posten kom til verden.."Å ja, jeg har jo juiced også nå!....Send svar...humm..kanskje jeg skal ha nakene damer på juiced...Edit.."

Forstår hvordan du har det..Ble det sent i går..?
 

picxx

Well-Known Member
edit: Hmmm... forresten, blir juiced kanskje litt over grensa for SFW? I såfall tilbake til 1.


All den tid det ikke overgår blader som f.eks mann og vi menn må vel juiced sies å være godt innenfor det man kan kalle for SFW sider.
 

Ståle

Medlem
All den tid det ikke overgår blader som f.eks mann og vi menn må vel juiced sies å være godt innenfor det man kan kalle for SFW sider.

Er ikke helt enig der. Er nok i grenseland, men juiced er ikke en side jeg ville hatt oppe mens kjæresten min står bak meg. :eek: Og siden jeg jobber hjemme er den nok NSFW for min del. :)
 

picxx

Well-Known Member
Er ikke helt enig der. Er nok i grenseland, men juiced er ikke en side jeg ville hatt oppe mens kjæresten min står bak meg. :eek: Og siden jeg jobber hjemme er den nok NSFW for min del. :)

Ja, du har nok kanskje rett der, så da sier vi at juiced får vi vente med ettersom lista skal være så mye familievennlig som mulig. :)
 
Topp