Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webforumet "Prosjekt"

picxx

Well-Known Member
Litt sen oppdatering her, men hadde lite med tid i forrige uke og på lørdag når jeg skulle gjøre ferdig lista styre jeg hele dagen med to virtulle kontoer som lå nede omtrent hele dagen. Vel, lista er forhåpentligvis oppe uten altfor mye bøgg.
Designet/siden i seg selv er veldig beta og jeg har kun testet med en side enda.

Fint om man kunne gitt meg et vink om man kommer over noen bøggs, så jeg får fikset det fortløpende.

Ellers er alt av signup linker fjernet fra selve lista, så medmindre noen har styra med autorank før er det ikke mulig for utenforstående å skrive seg opp.

Linken til selve lista er: Norske sider | De beste norske internettsidene
Webmaster Link: Webmasters

Gi gjerne tilbakemelding :)
 

picxx

Well-Known Member
Bumper denne, i tilfelle noen ikke har fått det med seg.
Ikke værre enn å ta en 468x60 prt screen av headeren din om det er banneren det står på.
Allerede (med veldig få deltakere) fått noen gode hits her...og hadde håpet å "notch it up" litt om flere kanskje kunne skrevet seg på....
 

picxx

Well-Known Member
Hva er fordelen med å være på en sånn toppside?

På denne topplisten:
- alle deltagere er fra WF'et
- All genererte klikk vil bli oppdaget, og slått ned på.
- Jo høyere du rangerer, jo mere kvalitetstrafikk vil du få fra de andre.
- du rangerer IKKE medmindre du selvsagt også sender trafikk.
- Det er den eneste norske topplisten jeg administerer, og all trafikk vil bli sent tilbake til denne siden, eller til diggmeg, som også er en side for webmastere.

ellers er det ikke noen stor fordel med å være på toplister...jeg skal skrive en artikkel snart om topplister på bloggen min, men den blir mere generell.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har ikke helt skjønt fordelen med å være på toppsider, bortsett fra trafikken da, er det noe mere?

Nopes...hele ideen er liksom trafikkbytte.

edit: og på denne listen var det ~50 sider som ville delta.
Pt. i dag er vi to stk. med 8 sider.....så det gjør ikke noe med litt mere aktivitet.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Må bare mekke et banner først, så skal jeg slenge inn en side (ikke juiced nei :p)


Flott!


Håper at fler kommer etter.

(Skal sies at jeg netopp deltop i et lignende prosjekt... det var 60 sider... i løpet av 30 dager hadde vi 500K med trafikk drillende rundt.

prosjektet mangler ikke hits...men sider.
Jo mere du bidrar med, jo mere vil du bli eksponert.
 

picxx

Well-Known Member
Synes også at veldig få av de som meldte sin interesse nå har signet seg opp.
SKJÆRPINGS!
 

Gomlers

Member
Jeg tenkte ikke på at det hadde 5! sider med flere innlegg i denne posten...
Jeg bidrar med et par nå i kveld, men mulig det hadde gjort seg med en ny tråd med overskrift: "Toppliste er ferdig" ... og innlegg nr. 1 her, refererte til denne posten..

5 cents..
 

sKrud

Meget sliten student
5 cents faktisk..kommer med et par sider i julen jeg..:) Så bare hold dørene åpne..:)

OT:
Hva skjedde med diggmeg?

Likte at du skulle ha rss oppdatering på den sia...den var bare redirecta når jeg var innom nå...
 

Keanu

Geek
Jeg skal legge til når jeg er ferdig med eksamensperioden.
Akkurat nå er alt annet en pensum på "hold". :)
(bruker til og med min egen tips-funksjon for å minne meg på å fikse ting, istedet for å gjøre det direkte)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
ITbloggen.info kommer snart... Må bare bli ferdig med det nye designet for siden.. Syns det ble litt sånn "fælt" som jeg hadde det. Om ett par dager kommer den nye :)
- Tror ikke den blir så forferdelig stygg igrunn.. :p
 
Topp