Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Webside som åpner 1.nov

tom3008

Medlem
Hei!
En av sidene jeg har jobbet med i en stund nå åpner 1. november i år.
Kan noen gi meg noen gode tips om hvordan jeg kommer til topps i google alt fra starten av??

Mvh Tom Nielsen
 

picxx

Well-Known Member
By noe jævlig på nøkkelordene i adwords?
 

zapotek

Medlem
Omhandler siden et tema det er någenlunde hard konkurranse om så kommer du ganske enkelt ikke til topps i Google fra starten av (naturlig nok).

Om du derimot skriver om noe som ingen andre skriver om, kommer du til topps fra dag en så fort Google finner siden din.

Sikkert ikke de svarene du ville ha men... Finnes massevis av poster og artikler om SEO her på forumet hvor du kan lese deg opp på emnet. Anbefaler deg å begynner f.eks. her: Basic SEO | Webforumet.no Blogg
 

Hupsey

Medlem
Generelt sett er det en fordel å få lenker fra "autoritets" sider i din nisje tidlig.
Muig noen her har tips til slike sider om du sier hvilken nisje de skal inn i?
Ellers er jeg helt enig med zapotek, du kommer ikke til tops fra starten om det er et tema med konkuranse..
Gogle bruker tid som en del av ranking faktoren, så du må belaglegge deg på minst et halvt år før du får resultater i en nisje med konkuranse..
 

Hupsey

Medlem
Kan forresten gi deg et konkret tips: Pressemelding.

Har kvalitet på nettsiden og skriver en god tekst til pressemeldingen kan du få en del autorites linker...
 

tom3008

Medlem
Generelt sett er det en fordel å få lenker fra "autoritets" sider i din nisje tidlig.
Muig noen her har tips til slike sider om du sier hvilken nisje de skal inn i?
Ellers er jeg helt enig med zapotek, du kommer ikke til tops fra starten om det er et tema med konkuranse..
Gogle bruker tid som en del av ranking faktoren, så du må belaglegge deg på minst et halvt år før du får resultater i en nisje med konkuranse..

Det er en side om Hamar og hva som skjer i byen til alle tider :) Har noen tips om autoritets??:)
 

picxx

Well-Known Member
Ja, er det en lokal side, så henvende deg lokalt.
Et "business directory" på en slik side er alltid veldig greit, for da kan du ta kontskt med alle lokale bedrifter med nettside og si at "heisann, jeg linker til din side her -link- så jeg hadde blitt i et forferdelig godt humør hvis du kunne vært en engel og linket tilbake til min side også"
Å drive en slik side uten reklame i begynnelsen vil også bety at steder som f.eks. stedets kirke, kommunesider og andre offentlige instanser ville sett på det som lettere å gi deg en link kontra at siden er "overstrødd" med annonser.
 
Topp