Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF Prosjektet 2009

hansvh

Medlem
Jeg ønsker også å melde min interesse, men med forbehold så klart. Si i fra når og hvordan vi skal presentere hva vi kan bidra med. Jeg kjenner for øvrig ikke prosjektet fra i fjor, men skal finne tråden(e) og titte gjennom.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg kjenner for øvrig ikke prosjektet fra i fjor, men skal finne tråden(e) og titte gjennom.

Veldig faa traader som omhandler dette offentlig, saa det blir nok lite aa "lese seg opp paa" :)
 

muffins

Medlem
Er det fastsatt noen dato for når velging av destinasjoner går av stabelen?

Hvordan vil det foregå foresten? At folk bare poster hvilke destinasjoner de ønsker i en tråd eller lignende?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Mer informasjon vil komme i en bloggpost på mandag. Forrige uke var litt travel for meg. Jeg er egentlig travel frem til 12 februar, men har litt tid innimellom, så må planlegge litt hvordan jeg skal gå fram med dette (siden picxx ikke hadde tid til å hjelpe til i år).

Velging av destinasjoner vil foregå i egen tråd, som jeg oppretter, etter alle deltagere har blitt lagt inn. Tenkte å skrive litt mer detaljert i bloggposten på mandag og sende ut et nyhetsbrev til alle på forumet.
 

picxx

Well-Known Member
jeg trodde du ikke hadde tid i år?

Meget mulig du ikke får pm'er som blir sendt til deg, og da er det jo forståelig at du kanskje trodde jeg ikke kunne hjelpe til, men om du derimot mottar pm'er trodde jeg faktisk ikke dette kunne missforståes.

Jeg kan godt være med å hjelpe til på prosjektet, men er mere usikker på om jeg får tid til å delta selv


Det er selvsagt ikke viktig for meg å hjelpe til med det administrative (da det gir meg mere tid til faktisk å være deltaker i prosjektet), men ble bare litt overrasket over det du skrev :)
 

onlyme

New Member
Ja, selvfølgelig! Tror du vi andre skal jobbe for deg?

He he, nei trodde ikke det. Skal egentlig i gang med mitt eget prosjekt der reisemålet er mitt eget fylke. Skal ha den på 3 språk, norsk, engelsk, og selvfølgelig tysk. At jeg gidder er fordi jeg da kan fotografere, og ta opp alle videoer selv uten å måtte tenke på licenser. Det skal bli min hobby, og forhåpentlig bidrag til fylket jeg bor siden den skal være ukommersiell. Regner å tjene godt på den uansett da jeg en lur plan:D
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Unnskyld picxx, ser nå at du skrev det motsatte. Du er med å drifter greiene, men vet ikke om du har tid til å være så mye med på deltager-siden. My bad! Men det er jo fint, for dette er noe som kan være fint med hjelp til! Du kan jo uansett bare bruke Thai-sidene dine :)
 

picxx

Well-Known Member
Unnskyld picxx, ser nå at du skrev det motsatte. Du er med å drifter greiene, men vet ikke om du har tid til å være så mye med på deltager-siden. My bad! Men det er jo fint, for dette er noe som kan være fint med hjelp til! Du kan jo uansett bare bruke Thai-sidene dine :)

NP :)

Og om brukernavn _også_ kunne vært med hadde det jo bare styrket prosjektet ytterligere.
 

Web2000

Medlem
Jeg er med.

en ide kan jo være at de med etablerte sider (hovedsider) linker til hverandre og de med nye (sekundærsider) linker til hverandre, slik at en slipper at en god og etablert side må linke til masse nye sider uten pr og uten google mat.
 
Topp