Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF Prosjektet 2009

picxx

Well-Known Member
Er det noen eksempler der ute som viser strukturen (på hvordan en side kan se ut)?

Slike ting (+ mange andre) vil man få svar på etter Kenneth har opprettet et forum for deltakerne.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
med mindre det er for sent hopper jeg på :)

Er det slik at vi skal starte med dette nå? så fort som mulig eller er det slik at alt gjøres senere i grupper?
jeg må ha blant annet domene. tar jo litt tid men hvis alle skal ha sitt eget tema ville det være dumt å ha italia.no hvis man får spania:)
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Folkens, dårlige nyheter! Vi som skal styre prosjektet har mildt sagt dårlig tid de nærmeste dagene og det kan hende vi må utsette oppstart til torsdag (selv om det kanskje dukker opp før). Verstefall torsdag, for da vet jeg 100% sikkert at jeg har tid.

Om det skulle bli slik, så kan dere gjøre følgende i mellomtiden:

1. Tenk over hva slags reiseside du vil ha. Det behøver ikke nødvendig være en destinasjon, men det må være relevant til reise.
2. Tenk over hvordan du kan tjene penger på dette. Finn fram alle relevante affiliates og noter de, slik at du husker de.
3. Gjør litt research om nisjen du ønsker. Er konkurransen hard?
4. Hvordan skal du bygge opp siden din? Det er en ENORM fordel, igrunn et must, at du har et automatisk oppdatert sitemap og RSS. Hvordan ønsker du å gjøre dette?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da er den private gruppen åpnet og alle som har meldt sin interesse skal nå ha tilgang. Om du mener du har meldt interesse, men allikevel ikke har tilgang har følgende skjedd:

1. Du meldte deg på over PM. Påmeldingen skal gjøres i denne tråden.
2. Du stilte spørsmål i tråden, men ga aldri beskjed om at du ville være med.
3. Jeg har gjort en feil med grupperettighetene.

Alle som enda ikke er med, gi beskjed om dette i tråden så skal jeg få lagt dere til så snart som mulig. Gruppen er opprettet og første oppgave er lagt ut : )
 

Ståle

Medlem
Jeg tror nok ikke jeg får tid til dette alikevel, så da melder jeg meg av. Lykke til folkens. :)
 
Topp