WF-t-skjorter

En tråd i 'Nytt fra WF' startet av Tonny Kluften, 28 Apr 2009.

1. affi

affi Medlem

Vi kan sikkert trykke opp til "kostpris" og håndtere hele greia gjennom www.duffywear.com-sjappa vår. Vi har gjort det samme for blant annet Scannernytt, Freakforum og Footballunlimited.no:
    Partnerprodukter

Har ikke tid til å designe logo selv, men om noen hoster opp en bra vector kan vi sikkert ordne noe. Trykket bør uansett helst ha maksimalt 2-3 farger for at det ikke skal koste hmm skjorta :)

2. Julian Alois Barthel

Julian Alois Barthel Webmaster innenfor Reise

Hadde vært kult om det hadde vært mulighet for å få med forskjellige logoer på.. viktig at man kan få i forskjellige størelser.

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Hva slags størrelser da? M, L og XL. Holder det?
    Og vi trenger virkelig noen til å lage en vector av logoen, gjerne med en egen vri. Hjeeeelp. Har en logo med hvit bakrunn istedet for den stripede også hvis det gjør det enklere.

4. Robin Johansen

Robin Johansen Medlem

Har du ikke noen vektor i det hele tatt? Har du den høyoppløselig da? Ulempen som den er nå er jo gradienter og skygger om den skal trykkes.

Men om ingen melder seg kan sikkert jeg gjøre det, send meg info på robin@comfyrene.com - kan nok få gjort det i løpet av helgen.

5. Julian Alois Barthel

Julian Alois Barthel Webmaster innenfor Reise

Sant det Robin sier.. men har ikke kenneth den heller?
    Ville tro jeg trenger XXL men hvis det kun er jeg som skal ha i XXL er det ikke noe vits.

Men spørs jo litt om det skal være strykemerket? eller om det skal være sydd på?
    skal det være stryke merke vil det bli enklere å få det detaljert. men skal det være sydd på vil jo alt blir tydligere og sikkert også holde lenger?

6. Robin Johansen

Robin Johansen Medlem

Jeg må nok innrømme at jeg også måtte hatt den i XXL evt kunne også XL godt, men jeg liker ikke spesielt godt trange klær ;)

7. Bjørnar

Bjørnar Gründer

... det er flere av oss med mange x'er i størrelsen ...

tonny: liker at du setter i sving ting! godt initiativ.

8. Tonny Kluften

Ok, hva med S, L og XXL da. Tre størrelser får holde. Snart kommer vel damene og vil ha med innsving også... De krever litt mere enn oss "kubber".
    Og nei, det ser ikke ut som at Kenneth har noe av designfilene lenger.
    Jeg har bare jpg og png:

og

Sist redigert: 7 Mai 2009
  9. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Sittet og tukla litt i Illustrator og Vector Magics nå. Ble litt vrient uten fonten, så det forklarer bruken av sistnevnte.

Ang. "egen vri"; har før spurt om slagordet til WF. Det står "Internett entreprenører" i logoen, noe som sikkert en gang var ment som "for Internettentreprenører" (som helst skrives i ett ord). Foreslår at WF får et skikkelig slagord, som kanskje også kan brukes på trøya.

Anyway; her er en liten start. Vektor av teksten og boblene. Droppet skygge og byttet ut den hvite outlinen på boblene til lyseblå (bedre for trykk på trøya), er ikke det en bedre løsning? Legger ut AI-filen om noen vil fortsette/bruke noe av det, og en PDF for de uten Illustrator så dere kan se. :)

Vektor AI
    Vektor PDF

PS: Jeg vil helst ha størrelse S (legger inn stemme for størrelse :p)

xenimus86, Tonny Kluften og Ståle liker dette.
  10. Tonny Kluften

Så bra, kjempetakk. Jeg er imponert.
    Det må stå .no i bobla også.

Slagord ja. Jeg liker internettentrepenører. Kanskje fordi jeg er en slik en selv og de fleste av medlemmene her er det også, eller nettgründere, webgründere eller lignende. Men i ett ord så blir internettentrepenører laaaaaaangt.

"nettgründernes hjem", "tett på nett" :D "tjen penger på nett" :D "nett gir fett":D:D
    Uff da, dette blir bare verre og verre. Forslag til slagord mottas med takk.

Sist redigert: 7 Mai 2009
  11. Ståle Medlem

Det må jeg si mattisaas. Flott arbeid det der. Ga ryktepoeng, og regner med du får flere.

12. Krister

Krister Romteknolog

XXL eller XL er vel det beste ;)

13. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Takk for det, Tonny og Ståle. :) Ja, nå gjelder det vel først og fremst å få på .no i boblen og slagordet. Skal denne være utover hele forsiden av t-skjorta? Eller skal det stå noe bak? Og er det svart eller hvit? *gleder meg til å ta den på meg* ;)

Gründer er morsomt. Hmm... "Nettgründernes lekeplass", "Webmasternes space". Uff, slagordet overlater jeg til noen andre, hehe! :p

14. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Er det så mange "storkarer" her inne altså, Large holder for meg :D

15. Mr Vest

Mr Vest Sjefen over alle sjefer!

Ja huff, så store dere på Webforumet er. :eek: Large holder i lange baner for denne karen også.

Del denne siden