Blå tskjorte er ok? eller sort? Det hvite i logoen skal bort. Også må teksten nærmere oppunder boblene.
Det så bra ut, Tonny. Stemmer svart, jeg. Uff, føler meg som en småtass som stemmer S, når andre her diskuterer antall X-er. Det hvite må bort ja, og tror teksten skal være litt større i forhold til boblene og ligge rett under. (se på logoen her på WF). Og selvfølgelig .no i bobla. Har det litt travelt nå dessverre, men som sagt har jeg lagt ut AI-fila så andre kan gjøre ferdig. Eller så kan jeg se på den senere, men sikkert noen som kan fikse dette.
Ja, hadde vært morsomt å gjøre noe ut av ryggen også. Slik du har foreslått på bildet er fint, men hva med en boble med "WF" inni bakpå? Mulig det vil koste mer, men kan se til helga om jeg kan lage et utkast av hva jeg mener.
Tror det koster nok å ha det foran. Det får holde. Men det skal stå .no inni bobla og den webgründeren som ikke skjønner at det er URL hit kan ha det så godt
Hmm. WhatTheFont fant den heller ikke. Har ikke Kenneth laga logoen? Mener han brukte den på WPblogg.no en gang i tida, før han solgte den. Om det er til hjelp.
Spurte om fonten på forumet til WTF, men har ikke spurt der før, så vet ikke hvor nyttig det er. Which Round Font is this? - WTF Forum « MyFonts
Jeg har forøvrig satt igang en undersøkelse på forumet til What The Font, se WTF Case “What font??” : MyFonts. Så får vi håpe at noen der klarer å løse mysteriet
Så sånn ut, jaja, vi hadde ikke valgt samme del av logoen ihvertfall, så kanskje sjansen for treff er større med to forespørseler?