WF-t-skjorter

En tråd i 'Nytt fra WF' startet av Tonny Kluften, 28 Apr 2009.

1. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Blå tskjorte er ok? eller sort? Det hvite i logoen skal bort. Også må teksten nærmere oppunder boblene.

2. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Det så bra ut, Tonny. Stemmer svart, jeg. Uff, føler meg som en småtass som stemmer S, når andre her diskuterer antall X-er. :p

Det hvite må bort ja, og tror teksten skal være litt større i forhold til boblene og ligge rett under. (se på logoen her på WF). Og selvfølgelig .no i bobla. Har det litt travelt nå dessverre, men som sagt har jeg lagt ut AI-fila så andre kan gjøre ferdig. :) Eller så kan jeg se på den senere, men sikkert noen som kan fikse dette.

3. Bjørnar

Bjørnar Gründer

foreslår kanskje å midtstille hele greia, føler det ble litt skjevt nå? og sort er bra. :)

4. zapotek

zapotek Medlem

Perfekt! Sort og ikke midtstill, likte den på siden jeg.

5. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Skal du ha web-adressen på ryggen kanskje?

6. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Ja, hadde vært morsomt å gjøre noe ut av ryggen også. Slik du har foreslått på bildet er fint, men hva med en boble med "WF" inni bakpå? Mulig det vil koste mer, men kan se til helga om jeg kan lage et utkast av hva jeg mener. :)

7. Tonny Kluften

Tror det koster nok å ha det foran. Det får holde. Men det skal stå .no inni bobla og den webgründeren som ikke skjønner at det er URL hit kan ha det så godt :D

8. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Hehe, ja. Enig. Har du forresten fonten? Eller kanskje Kenneth har den?

9. Tonny Kluften

Beklager, jeg har ingenting, ikke Kenneth heller. Kanskje noen vet hva den heter?

10. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Hmm. WhatTheFont fant den heller ikke. Har ikke Kenneth laga logoen? Mener han brukte den på WPblogg.no en gang i tida, før han solgte den. Om det er til hjelp.

11. Santo

Santo Active Member

Jeg forsøkte WhatTheFont : MyFonts, men heller ikke den klarte å kjenne den igjen... :(

12. Gaasehud

Gaasehud Medlem

13. Santo

Santo Active Member

Jeg har forøvrig satt igang en undersøkelse på forumet til What The Font, se WTF Case “What font??” : MyFonts.

Så får vi håpe at noen der klarer å løse mysteriet :)

14. Gaasehud

Gaasehud Medlem

Åja, litt dobbelposting her. Flere som hadde samme idé. :p

15. Santo

Santo Active Member

Så sånn ut, jaja, vi hadde ikke valgt samme del av logoen ihvertfall, så kanskje sjansen for treff er større med to forespørseler? :)

Del denne siden