Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF träff?

muffins

Medlem
Hadde vært artig med et lite WF-treff ja!

Hvis det blir noe i Oslo så blir jeg med, selv om jeg ikke akkurat er den mest herda webmasteren enda :p Men er alltids gøy å møte likesinnede.

Er det mange fra WF som bor i Oslo da?
 

InVert

Blogger
Bor selv i Oslo(Økern, kontor Hasle), hadde vært fint med et slikt arrangement. Vært på et tidligere som var arrangert som en lanseringsfest av WebMagasinet, med Nettredaktør og slikt i bakgrunnen.

Men tror den generelle forumbrukeren her er i en "annen verden", noe som vil passe meg mye bedre :)
 

Bjørnar

Gründer
dersom det er av interesse å koke i sammen noe på sørlandet, sier ikke jeg nei til en kopp kaffe eller sterkere saker.
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Wf träff

Hejsan folkens, ursäkta att det varit lite dålig respons här, jag har fått besked om att många vänner faktiskt kan tänka sig att flyga in från stockholm för att vara med på en webbträff här i Oslo med aktivitet på dagen ,fe.x Paintball, Gocart eller liknande, och sedan god middag, med en pils eller 2 på kvällen.

Vi har sagt att vi sätter datum så sent som i september för att vi vill att alla som har lite resväg hit ska kunna planera det och bli med.


Jag föreslår att vi tar en lördag, för att desto fler ska kunna vara med.


MVH Fredrik Näs
 
Topp