Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF träff?

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Lap dance, Dansar du då Tonny?

Vi tänkte boka bord på någon fin restaurang och äta gott ,sedan kanske gå vidare för pils och göy. Men någon dagsaktivitet låter bra också, fe.x någon av de ovan nämnda.

Hva menar du med en faglig treff? fe.x som seminarium eller slikt? Talare etc?
 

Gaasehud

Medlem
Sikkert bra opplegget til fredrik, men om jeg ville tenkt meg på et WF-treff ville det bare vært å ta en øl og en pizza og preike litt web + litt annet. Men nå har ikke jeg tenkt noe særlig på dette, men kunne jo kanskje sett det an.

(Rent bortsett fra at jeg ikke har lov til å drikke øl :p Admin og mods får passe på, hehe! spøk til side; jeg er nesten som peterandrej ;))
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
hehe jag skojar bara Mattis, du har nog rätt, någon form av åldersfritt deltagande är bäst.

Synd vi inte ska vara i Tromsö, då kunde vi ha ätit på Yonnas, fyfan vad gott det är där :) (var där i helgen)


Förslag på matställe där även Mattis får vara med?

Tonny har du något förslag på det ovan, d.vs mer fagorienterat?
 
Støtter veldig at dette må gjøres fagorientert. For de som må reise litt er det vel mer givende å samles for å utveksle erfaringer og lære web og slike ting enn å bare møtes for å spille paintball, drikke øl og danse på fangene til hverandre?

Pluss at da kan vi fradragsføre flybillettene.
 
Sist redigert:

Gaasehud

Medlem
Det går fint med meg. Så vidt jeg vet er jeg den eneste på min alder her, så jeg kan godt sitte utenfor drugbula og lese Donald. Satser på at olaf tar med noen blader. :rolleyes:

EDIT: Stedet må også ha barnemeny for at vi skal kunne være der. Håper dere forstår det.
 

muffins

Medlem
Det er da ingen problem at folk ikke kan drikke øl. Er da lov å sitte og spise på en restaurant selv om du er under atten.

Blir vel en smule verre hvis det kommer til barer/utesteder dog :p

Ang det faglige, så er det ingen dum ide i det hele tatt. Problemet er vel at det vil bli mye mer planlegging og ting som skal ordnes enn hvis bare planen var å møtes og gjøre noe sosialt.
 

Marianne

Medlem
Jeg vet jeg ikke er webmaster osv, meeeen.. jeg vil altså gjerne være med! :)

Ikke bare fordi det er interessant rent forretningsmessig, men fordi jeg tror det kommer til å være veldig hyggelig!! Og dessuten skader det sikkert ikke å øke den kvinnelige andelen.. :rolleyes:

//Marianne
 

muffins

Medlem
Tviler på at det blir overtall av den kvinnelige andelen for å si det sånn, så det er jo bare knall om du tar deg en tur ;)

Ser vel kanskje litt mørkt ut for å få til noe før sommeren er over, eller?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Forslag :

Vi møtes i Oslo fredag 9. oktober. Pizza, alkoholfri øl og en tur på byen senere på kvelden for de som kan det...

Hvem er med ?
 

Fredrik

Medlem
Ok, da er vi tre. Forslag til sted på dagtid: Thon hotell Vika Atrium. Har brukt det som konferanse sted tidligere og det var meget bra med rom i ulike størrelser samt sentral beliggenhet.

Kveld: Da drar vi til Latter! Det blir alltid suksess. Ser at Dagfinn Lyngbø har show den 9/10. Der kan også middag inntas.
 
Topp