Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress for opplæring

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har du prøvd den, picxx? Så litt på den, men håper i første runde på å finne noe som kan kobles sammen med WP. Hvis jeg ikke finner noe fornuftig får jeg vel titte etter noe som kan ligge på egen side med egen login og domene.
 

picxx

Well-Known Member
Nei, har ikke testet den selv, men sett et par sider som hadde den i bruk og virket ganske så omfattende. En måte å gjøre det på er jo å bare integrere hele greia i wp-designet, men det å konvertere db til wordpress slik at man får samme login blir nok en mere omfattende jobb (kanskje). De har jo også et forum, så det er jo mulig at det faktisk allerede finnes en bro der?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ikke som jeg har funnet.

Tviler egentlig på at det finnes noe brukbart for behovet mitt, så fullt mulig jeg bare setter opp noe ekstern.

En siste utvei er jo å bare sette opp et forum som integreres mot WP og bare ha egne kategorier for hver "assignment". Da kan jo andre lese tilbakemeldingene også.

Finnes det noen forumer som enkelt kan integreres mot WP (kunne gjerne tenke meg noe mindre komplisert enn vB og phpBB)? Enda bedre, finnes det noen forumer som lar trådstarter velge om tråden skal være offentlig for alle, eller bare lesbar for crew og trådstarter selv?
 
Topp