Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.gulldomener.com

picxx

Well-Known Member
Sunsurfer/gulldomener
Les brukervilkårene for forumet

1.13 Flere brukerkontoer
Hvert enkelt medlem kan kun ha en konto/brukernavn. Hvis man opererer med to eller flere kontoer/brukernavn vil man bli utestengt fra forumet.

Vil anbefale deg å ta kontakt med Tonny, slik at du får smeltet sammen dine to kontoer.

Ang. gulldomener hadde det vært kjekt med litt statistikk for domenet, slik at man får se at det er verdt å betale for å legge ut sine domener til salgs. Her på WF er dette gratis, så det bør jo være en del større aktivitet da på din side kontra på WF om folk skal betale for å liste sine domener til salgs.
 

Sunsurfer

New Member
Men,

hva er argumentet for at vi skal betale for å legge domener vi har til salgs på siden din?

Jeg har gjort det slik at man kan legge inn sine domener gratis nå.

Grunnen er at jeg rett og slett i fremtiden kommer til å markedsføre siden en del steder, og kanskje til og med registrere det som et AS, hvor selgere sitter og ringer bedrifter.

Men det kommer til å være gratis frem til det skjer, så det er bare å sende meg en mail så legger jeg inn domener :)

Hvis det ikke er noen her som kan hjelpe meg å få en funksjon så folk kan gjøre det gratis selv?

Vil anbefale deg å ta kontakt med Tonny, slik at du får smeltet sammen dine to kontoer.

Tar kontakt med han nå. Det var rett og slett en glipp at jeg ikke brukte Sunsurfer hele tiden. Jeg rotet vekk passordet, husket ikke hvilken e-post jeg hadde brukt, og oppretttet en ny bruker.

Det er nå gratis å legge ut på www.gulldomener.com
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Har tatt vekk en del innlegg som ikke har noe med tråden å gjøre.
Vennligst hold dere til tema.
 

Angus

New Member
takket være innlegg som overivrige mod har slettet. har jeg funnet ut diverse om trådstarter sitt syn på business. takket være mod sin syn på hva som er relevant kan folk nå risikere og bli lurt. av erfaring vet jeg at mest sannsynlig blir dette slettet også men jeg bryr meg ikke da får heller folk bli lurt av denne personen.
 

Kassimaja

Geocacher
hvorfor har ikke potensiell svindel noe med saken og gjøre? gir du faen i dine medlemmer?

Potensiell svindel? Hvis du skal kalle noen en svindler i det offentlige rom bør du ha gode beviser for dette hvis ikke er det du farer med ærekrenkelser. Slik jeg ser det har det ikke kommet fram andre ting enn beskyldninger, ikke et fnugg av bevis. Hvis du vil bli tatt litt mer seriøst burde du i det minste ha guts nok til å stå fram med fullt navn.

Når du snakker om svindel, du er klar over at du kun kan ha en bruker på webforumet?
 
U

Uregistrert

Guest
Secura

Tror begge betegnelsene bli brukt:

Google:
Murermester - drøyt 100 000 treff
Murmester - drøyt 50 000 treff

Lager du nettsidene dine med yola.com?


Hvordan finner du ut hvor mange treff de har?
 

hansson

Langveisfarende
På domeneshop kan du kjøpe underdomener på de aller fleste kommunenavn. Den offisielle adressen til oslo kommune er oslo.kommune.no, men de har sikkert ordna seg med oslo.no også, men ikke underdomener de er forbeholdt alle som har et firma og som vil regge dem.

Dette var nytt for meg, og høres merkelig ut. Dette betyr altså at andre kan kjøpe underdomene.atlehans*on.no uten mitt samtykke? Ville jeg likt dårlig...
 

Kassimaja

Geocacher
Dette var nytt for meg, og høres merkelig ut. Dette betyr altså at andre kan kjøpe underdomene.atlehans*on.no uten mitt samtykke? Ville jeg likt dårlig...

Dette gjelder i hovedsak kommunenavndomener under .no. Du kan lese mer om dette på NORID sine hjemmesider.
 
Fra regelverket:

4.1 Norid administrerer underdomener for kommuner, fylker og alle tettsteder med mer enn 5000 innbyggere. Innen det geografiske navnetreet gjøres registrering av navn avhengig av hvor søker selv mener seg å høre hjemme. Generelt bør plasseringen i navnetreet gjenspeile geografisk tilhørighet. Det oppfordres derfor til at man ikke registrerer domenenavn for geografiske områder der søkeren ikke har noen tilknytning. Se oversikt over domener i det geografiske navnetreet, samt tilleggsregler for registrering av det reserverte underdomenet www under de geografiske navnene (vedlegg B).

Gjelder altså bare for stedsnavn. oslo.no blir et domene Norid administrerer på samme måte som .kommune.no eller .priv.no. Vedlegget sier også at bare de aktuelle kommunene kan registrere subdomenet www -- men andre subdomener er altså fritt vilt.
 
Topp