Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkleste løsning til Motor side.

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Takker så mye...
Det er hvertfall noen som er possitive til siden..

Fant jo desverre ut at det webhotellet jeg bestillte på var til å stole på så jeg får jo desverre ikke det bestillte domenet..
Dette var jo da en stor ned tur..

Derfor har jeg sett på web10.nu...
PS: noen erfaringer??
 

Msites Ltd

Livsnyter
ro ro til fiskeskjær....

"Sitat:
Det kan for meg virke som du trenger litt "coaching" for å finne "din vei" å gå....

Ja, coaching hadde ikke skadet, jeg har lyst til å starte med en undersøkelse på siden når den starter opp sånn at jeg finner litt ut om hva brukerene er ute etter."

Dette er hva du svarte på mitt innlegg om coaching - og så sier du nå ettertid at du forstod at det ikke var spørreundersøkelse!?!

Ha respekt og ikke forsøk å bortforklare.....at du ikke vet hva alt er i en av alder av 16 er faktisk helt ok! Det er derfor det er så bra med slike forum som dette hvor du kan stille alle de "dumme" spørsmålene.

Jeg kan ikke alt jeg heller - heller tvert imot - men, jeg har mye livserfaring og ikke minst erfaring fra å starte opp prosjekter.

Få deg en plan med punkter som du kan "huke av" etterhvert som du har utført dem. Du må kartlegge hvordan du skal komme deg til "mål".

Det beste du kunne gjøre var faktisk å få med deg en kamerat eller to til å sette igang med dette prosjektet. Det er litt enklere om man er flere.

"Det er bedre å eie en liten del av en suksess, enn alt av en fiasko!"

Og, selv om jeg kan virke litt "hard" i mine innlegg er det ikke for å være negativ, heller tvert i mot! Jeg vil nødig se deg "gå på tryne" fordi at du ikke lyttet til noen som har vært gjennom dette noen ganger - og faktisk har gått på trynet!!

Selv om du lager en plan nå betyr ikke det at du ikke kan justere den underveis! Det vil faktisk heller være ganske nødvendig da bransjen utvikler seg i hurtig tempo!
 

picxx

Well-Known Member
Ja men billig , du får jo det du betaler for..:S

Bestilte , webhotell..
så tok de domenet og la reklame på det.. :S

Tviler litt på at de har låst domenet ditt,
men at de legger reklame på den "gratis" hostingen du ble lovet er vel ikke annet enn forventet. Lønner seg alltid å lese alt, selv det med liten skrift, når man kommer over tilbud som er for gode til å være sanne.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Ikke for å være frekke eller noe men tror du jeg er dum, jeg vet jo hva en coach er .. Tet er en trener eller en som forklarer deg hva du kan gjør for og forberdre deg..

Jeg har at en coach "eller trener" i fottball, treningsstudio og cappoera.. så jeg vet hva er coach er.. ( jeg vill ikke være frekk men jeg tro de aller fleste som kan litt engelsk vet hva en coach er..)


Sitat:
Opprinnelig skrevet av Julian
Ja men billig , du får jo det du betaler for..:S

Bestilte , webhotell..
så tok de domenet og la reklame på det.. :S

Tviler litt på at de har låst domenet ditt,
men at de legger reklame på den "gratis" hostingen du ble lovet er vel ikke annet enn forventet. Lønner seg alltid å lese alt, selv det med liten skrift, når man kommer over tilbud som er for gode til å være sanne.

Jeg leste ijgennom alt to ganger.. siden var ledig når jeg bestillte og 2 dager senere får jeg en e-post er det står at domenet var opptatt... Jeg sjekket "Whois" og fant ut at det sto på samme persjon som eieren av webhotellet
 

Tonny Kluften

Administrator
Kanskje noen her kan hjelpe deg. Hva er navnet på firmaet som du bestilte domenet hos? Det kan du trygt fortelle.
Send meg en PM med domenenavnet så jeg kan sjekke det. Eller la noen andre med erfaring på web sjekke dette for deg.

Når du var på Whois f.eks. Whois lookup and Domain name search Der står datoen domenet er registrert, når er dette ?

Hvis det du sier stemmer så er det for jævlig at webhotellet skal slippe unna med det. Hvis det er som du sier vil jeg gjerne plage personen litt (på web altså).
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hvis dem har vært drittsekk mot deg, så vært drittsekk mot dem tilbake ved å opprette en tråd hvor du forklarer hele saken. Denne tråden vil da antageligvis komme litt opp i søkemotorene, og det er ikke bra for dem! Kanskje dem til og med gir deg noen ekstra tilbud :)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Nå fikk jeg en beskjed om at domenet er registrert... Det hadde vært noe galt med serveren som gjorde at det ble registrert i hans navn..
Han hadde oxo gjort sånn at det automatisk ble lagt ut reklame på siden han registrerte domener.

Dette problemet skal ha blitt fikset og han har registrert det på meg.. :D

Beklager at det ble mye styr pga dette ..
 
Viss jeg skal anbefale cms system må det bli wordpress. Dette er det suverent enkleste cms systemet jeg noen gang har testet. Måten man legger nye ting til blåser joomla/mambo av veien.


Crimson Mask
 

Tonny Kluften

Administrator
Nå fikk jeg en beskjed om at domenet er registrert... Det hadde vært noe galt med serveren som gjorde at det ble registrert i hans navn..

Vel, dette er veldig pussig, ikke så troverdig, men, men... kan vel la tvilen komme han til gode da.

Han hadde oxo gjort sånn at det automatisk ble lagt ut reklame på siden han registrerte domener.

Dette er helt normalt og helt ok syns jeg. De fleste gjør det sånn, legger ut reklame inntil du har satt opp siden din. Du taper ikke noe på det.
 
Noe kopiering vil det jo måtte bli, jeg regner med at inger har mlighet eller kapasitet til å få informasjon uten å ha lest det eller hørt det et sted før..
Jeg vil jo ikke kopiere direkte, jeg vil skrive av og rette på det jeg synes vil være nødvendig å bruke på min side.

I så fall bryter du div. rettningslinjer. Kopiering er ikke lov av noen form.

eg regner med at inger har mlighet eller kapasitet til å få informasjon uten å ha lest det eller hørt det et sted før..

Greia med de større avisene, er at de har avtaler med hverandre. Skal du kjøre noen form for kopiering (Om du så skal endre artikkelen til "din", så er du nødt til å inngå avtaler med de potensielle fora du tenker at vil være en nyttig kilde for deg. Dersom du ikke vil gå utenfor lovverket, er du nok nødt til å oppfatte og få med deg hendeser- o.l. selv.
 
Topp