Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mode bloggen

modemode

New Member
No problem å installere Wordpress på langt under 1 time for 400 kroner. Du får derimot ikke en PROFF BLOGG (som du ber om) laget på 1 time.

Hva med landets fremste fotografer, personlige trenere og modeller som du kjenner så godt. Hvor mye tar de timen? 2,50? I guess not.

De tar iallefall ikke 2000 kr for å gjøre en jobb til 30 minutter. De er helt i elite klassen hva angår deres felt. Det hverken trenger eller finner jeg alt for mange av her:)
 

picxx

Well-Known Member
De tar iallefall ikke 2000 kr for å gjøre en jobb til 30 minutter. De er helt i elite klassen hva angår deres felt. Det hverken trenger eller finner jeg alt for mange av her:)

Da skjønner jeg ikke hva du gjør her, annet enn å trolle.
Kjeder deg?
 

modemode

New Member
Da er du ikke proffesjonell nok. Ferdig med det! Å sette opp en slik side tar max 1 time. Og da er kaffepausene lagt inn også
 

picxx

Well-Known Member
Hvor ble det av negativt ryktepoeng?
 

Erlend

Medlem
Modemode:

Hvorfor orker du bruke tid på å kverulere? Hvis du mener at Mikrojobb er best, så benytter du den tjenesten.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hvorfor skal den holdes åpen? Du snakker jo bare rør uansett. Jeg står for alt jeg har sagt jeg, men den oppførselen din blir bare for dum. Du snakker om ting du ikke har peiling på og alikevel vet du akkurat hvor lang tid ting tar.

Nei, kom deg over til Mikrojobb og kjøp denne tjenesten der, så koster det kun 3-400 og resultatet blir sikkert dritbra.
 

modemode

New Member
Hvorfor skal den holdes åpen? Du snakker jo bare rør uansett. Jeg står for alt jeg har sagt jeg, men den oppførselen din blir bare for dum. Du snakker om ting du ikke har peiling på og alikevel vet du akkurat hvor lang tid ting tar.

Nei, kom deg over til Mikrojobb og kjøp denne tjenesten der, så koster det kun 3-400 og resultatet blir sikkert dritbra.

Tråder som ikke passer deg bør ikke slettes. Isåfall tviler jeg på seriøsiteten til denne siden om det skjer.

Jeg forteller hvilke pris jeg har mottatt og du forteller at det ikke kan være seriøst. Det er helt i orden at du mener det men om du har grunnlag for det er en annen sak.
 

modemode

New Member
Minner deg på at ditt første innlegg startet slik:

"Dersom du har 0 peil og heller vil lære det tekniske, vil den største kostnaden bli å sette opp selve siden.

Siden du skal fylle hele siden med innhold selv, blir ikke jobben så veldig stor og du kommer nok unna med en tusenlapp eller to...."


Altså ønsker du å ta 1000-2000 kr for å kun sette opp en wordpress side.
 

Erlend

Medlem
Minner deg på at ditt første innlegg startet slik:

"Dersom du har 0 peil og heller vil lære det tekniske, vil den største kostnaden bli å sette opp selve siden.

Siden du skal fylle hele siden med innhold selv, blir ikke jobben så veldig stor og du kommer nok unna med en tusenlapp eller to...."


Altså ønsker du å ta 1000-2000 kr for å kun sette opp en wordpress side.

Jeg regner med at han oversetter Wordpress-temaet til norsk også.
 

picxx

Well-Known Member
Minner deg på at ditt første innlegg startet slik:

"Dersom du har 0 peil og heller vil lære det tekniske, vil den største kostnaden bli å sette opp selve siden.

Siden du skal fylle hele siden med innhold selv, blir ikke jobben så veldig stor og du kommer nok unna med en tusenlapp eller to...."


Altså ønsker du å ta 1000-2000 kr for å kun sette opp en wordpress side.

Hvis han ville tatt 10.000 for å sette den opp er det like fullt hans sak.
Er du ikke fornøyd med prisen, finn deg en annen leverandør.
Du har hatt tilbud her i tråden som spenner fra 400.- og opp til et par tusen kroner.
Det eneste som synes å interessere deg er barnslig kveruelering.
WF blir ikke en bedre plass av å ta vare på slike fjortisser som deg her inne, hvor eneste interesse er å trolle for å få tiden til å gå en kjedelig søndag.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Minner deg på at ditt første innlegg startet slik:

"Dersom du har 0 peil og heller vil lære det tekniske, vil den største kostnaden bli å sette opp selve siden.

Siden du skal fylle hele siden med innhold selv, blir ikke jobben så veldig stor og du kommer nok unna med en tusenlapp eller to...."


Altså ønsker du å ta 1000-2000 kr for å kun sette opp en wordpress side.

Helt korrekt. Fordi jeg har gjort dette en del ganger, vet jeg at det ikke tar 30 min. Jeg vet også at 9/10 kunder ringer etter kort tid fordi de er usikre på noe og da må jeg forklare for de.

Jeg har aldri sagt at denne tråden skal slettes, jeg har sagt at den skal stenges for nye innlegg slik at vi slipper flere ubrukelige innlegg fra deg.
 
Sist redigert:
Topp