Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Twingly-hore-blogg

metallian

Medlem
Det verste med disse Twingly-horesidene er jo at folk tror de "lurer" nettavisene. Er det noen som blir lurt så er det dere som bygger gratis innlenker mot alle avisartiklene.

VG har PR7 så de har vel ikke så enormt å hente på det, blogger basert på twingly har nok VELDIG lite trafikk UT fra artiklene etter mitt vett. (som det vel kan stille spm.tegn ved når det gjelder SEO da hehe)
 

Erlend

Medlem
Svært mange bloggere overdriver bruken av Twingly. Noen blogger linker til over 10 saker i ett eneste blogginnlegg. Dette blir for dumt synes jeg.

Jeg er rimelig sikker på at trafikken du får få Twingly konverterer lite penger. Disse holder seg heller ikke lenge på siden.
 

pleb

Medlem
Jeg har opplevd at om man klarer å provosere nok, så drar man inn gode penger. Brukte selv en ufyselig og provoserende måte å skrive om folk som dro på sexferie til Pattaya på da dette var i vinden på VG, og fikk 196,- inn på adsensekontoen for tre minutters arbeid. Dette representerer dog ikke gjennomsnittslønnen ved twingly-horing.

Om dere ønsker å lese blogginnlegget, så kan jeg levere det ut via PM. Det er såpass lavpannet og idiotisk at jeg ikke ønsker å forbinde det med nicket mitt.

Poenget er; twingly-horing kan være inntektsbringende nå og da, men det finnes mer stabile inntektskilder.
 

metallian

Medlem
Joda- jeg skrev en 5 min sak om Petter under OL og hadde 4600 besøk den dagen og dro inn over en hundrelapp - men stort sett blir det ikke den trafikken man ønsker.

Men selv om jeg ser motforestillingene vil jeg påstå at i oppstarten er twingly absolutt en ok måte å få faste brukere på.
 
Topp