Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Utgifter nettside

zapotek

Medlem
Kanskje litt utgått denne tråden her, jeg. Men jeg skriver likevel!

Jeg har fått med meg at mange webdesign-firma i Norge bruker Wordpress som utgangspunkt for sine kunder. Det jeg derimot da lurer på er om du (og andre) tar høyde for alle sikkerhetshull som oppstår fra tid til annen?

Vil du gratis oppdatere dine kunders Wordpress-installasjoner? Om ikke, hva fakturerer du kundene for slike?

Med hilsen
Frode

For å ta en liten digresjon. Kjøper du en bil, må du betale for softwareoppdateringer i fremtiden (unntatt Volvo).

Jeg tror det er risky business for en liten utvikler som i utgangspunktet tar lite betalt (slik du skrev i en annen tråd), å garantere for "uendelige oppdateringer" for all fremtid.
 
For å ta en liten digresjon. Kjøper du en bil, må du betale for softwareoppdateringer i fremtiden (unntatt Volvo).

Jeg tror det er risky business for en liten utvikler som i utgangspunktet tar lite betalt (slik du skrev i en annen tråd), å garantere for "uendelige oppdateringer" for all fremtid.

Likevel er det nå så at de fleste kunder som bestiller en webdesign-jobb ikke er lommekjent med Wordpress og Joomla, men vet bare det leverandører forteller dem.

Så spørsmålet mitt var jo egentlig om kundene blir gjort oppmerksom på at de [selv] må være årvåkne og følge godt med til enhver tid da det kanskje er mulig at de må "trykke på en knapp"
 
Oooops!

Beklager, Tonny. Jeg kom til å svare på ditt innlegg, men meningen var å legge inn et nytt. Jeg mente IKKE å kritisere deg på noen slags måte, men den generelle web-business'en i Norge (siden trådens tittel var "utgifter nettside").

Håper du tilgir meg :)
 
Topp