Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen her som kjenner til reklameplass.com?

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

Well-Known Member
Svært få sider man kunne annonsere på, dårlig med sideinfo og generelt heller amatørmessig oppsett fikk ikke meg til å hoppe i taket av den siden, men meget mulig det er en grei plass for det.
Har forøvrig ikke noen personlig erfaring med siden.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ja, de sier de er helt nye, så det spørs vel om det er noen som kjenner noe til det, og det er vel også derfor det er få sider som bruker dem.

Sender dem en mail og spør litt mer nå... De snakker om 60-70% utbetaling... helt ærlig talt syns jeg ikke det er noe å hoppe i taket for... Hvis jeg går ut fra en cpm på 20 kr (er vel et greit sted å starte med 1500 unike og 10000++ sider om dagen..?) hvis jeg selger annonser selv, så vil det si at den "annonsen" hos dem koster meg et sted rundt 2000kr... og det vet jeg ikke om det er verdt. Da syns jeg det er mye som burde være bedre enn det ser ut til å være.

Er litt skeptisk... Har laget en konto der nå, og det er mye jeg stusser på. Er f.ex. ikke noe sted jeg kan fylle inn sidevisninger og unike brukere, men det er mulig det skal gå automatisk når man legger inn en kodesnutt fra dem... også kommer juiced opp med en feilmelding som thumbnail (site temporary unavailable? wtf?), og ingen PR. De to der burde de da ikke trenge at jeg fyller inn noen kodesnutt for å få opp.

Skal se om jeg finner ut noe mer, kan jo evt teste det litt og se om det er noe tess.
 

picxx

Well-Known Member
Ja, de sier de er helt nye...

Reklameplass.com skrev:
Copyright © 2006 -2008

2 år er vel ikke helt nytt, og en burde tro at de skulle greidd å opparbeide en database på mere enn 21 sider i løpet av to år?

Det er vel greitt nok som et tillegg til å evt. selge inn annonsering selv, men om de krever å ha en ledig spot på siden din for evt. annonsører som skulle kjøpe annonsen din kan det fort bli veldig dyrt å bruke dem om de ikke selger annonser.

edit: ser også at siden som står som "utvikler" av siden, smstelenet.com, er en av disse amatørmessige webutviklingssidene, med overprisede tjenester. Tjenestene er begge drevet av Rune Hansen ;)
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
2 år er vel ikke helt nytt, og en burde tro at de skulle greidd å opparbeide en database på mere enn 21 sider i løpet av to år?
Hm, se der ja... jaja, nå har jeg sendt dem en mail og spurt litt, får se om jeg får noe fornuftig svar.
Det er vel greitt nok som et tillegg til å evt. selge inn annonsering selv, men om de krever å ha en ledig spot på siden din for evt. annonsører som skulle kjøpe annonsen din kan det fort bli veldig dyrt å bruke dem om de ikke selger annonser.
Akkurat det der er noe av det jeg også lurer mest på.
edit: ser også at siden som står som "utvikler" av siden, smstelenet.com, er en av disse amatørmessige webutviklingssidene, med overprisede tjenester. Tjenestene er begge drevet av Rune Hansen ;)

Ja... titta litt innom der nå nettopp jeg også... Er samme fyren jeg fant når jeg sjekka whois på reklameplass.com også.
 

Knut

Medlem
virker som det er kun sine egne sider de markedsfører. Liker ikke tanken bak her..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
har blitt kontaktet av dem jeg også, fra en hotmail adressen. Hvem nå enn som kontaktet meg skrev ikke under med noe navn og meldingen var på svensk. Om har noen spørsmål kan dere jo alltids ringe dem på 00000000.

Jeg skal ikke si noe om hvorvidt dem er bra eller ikke, men jeg kommer ikke til å prøve dem ut før jeg har sett noen gode anmeldelser av dem!
 

picxx

Well-Known Member
virker som det er kun sine egne sider de markedsfører. Liker ikke tanken bak her..

Tanken bak er jo grei nok den, og det spiller heller egentlig liten rolle om det kun er deres egne sider som ligger der om de hadde hatt annonsører å vist til. Selve systemet blir jo litt som adicate (eller hva de heter...de som selger timesannonser), bare at reklameplass mangler annonsører.

@Kenneth: Har mottatt den samme mailen jeg også på to av mine sider + 1 side hvor jeg er webmaster, og det blir jo helt feil om de ønsker å tilknytte seg publishere før de har annonsører.

Om jeg hadde drevet dette ville jeg nok selv bygd opp en god del flere sider, for deretter å selge ut hos annonsører, for så gått på jakt etter flere eksterne publishere.
 

peterandrej

pensjonert moderator
@Kenneth: Har mottatt den samme mailen jeg også på to av mine sider + 1 side hvor jeg er webmaster, og det blir jo helt feil om de ønsker å tilknytte seg publishere før de har annonsører.

Det blir som med høna og egget. Hvem kom først egentlig? Har noen funnet det ut snart?

Altså, har man ikke publishers er det vanskelig å få annonsører. Sier seg selv. "Hei! Vil du annonsere? Vi har ikke noen sider du kan annonsere på, men vil du likevel annonsere??"

Samtidig er det jo vanskelig å få tak i publishers når man ikke har annonsører...

Vanskelig spiral det der.
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Mottok E-post fra disse jeg også... De har virkelig gått hardt ut. Så på siden deres, brukte nøyaktig 3 sekunder på å bestemme meg for at dette ikke var noe for meg.
 

clinton4

Medlem
Fikk den på tre av mine support adresser. Ganske tydelig at de har brukt en epost sniffer for så å kjøre en masse utsending. Noe som igjen sier meg at de ikke driver seriøst.
 

ansari

Medlem
Jeg så også lyset. (fikk email)

Reklameplass Network was started by Rune Hansen and Harry Wangen in 2007

Copyright © 2006 -2008 Reklameplass.com

Script han bruker har jeg sett på nettet et sted men husker ikke hvor.:confused:

Han egentlig fant gjennom forumet om hvem som driver nettsted og hvilken (våre signatur) og fant våre email fra våre sider.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp