Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen her som kjenner til reklameplass.com?

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

Well-Known Member
Også går jeg til ''privacy'' så finner jeg dette.

Tror vel konklusjonen kan bli at dette ikke er verdens mest seriøse tjeneste ja :)

men...sikkert noen smartinger som biter på, det er det alltid :D
 

Jan

New Member
Presentasjon

Det blir som med høna og egget. Hvem kom først egentlig? Har noen funnet det ut snart?

Altså, har man ikke publishers er det vanskelig å få annonsører. Sier seg selv. "Hei! Vil du annonsere? Vi har ikke noen sider du kan annonsere på, men vil du likevel annonsere??"

Samtidig er det jo vanskelig å få tak i publishers når man ikke har annonsører...

Vanskelig spiral det der.

Hei alle sammen,

Har lest deres positive & negative kommentarer og det gleder meg egentlig når jeg leser at det hvertfall finnes en person her inne på dette forumet som har skjønt hvordan dette fungerer. det med seriøsitet etc. så er det opp til hvert enkelt menneske å overveie dette, vi går ut med fullt navn & adresse og har med dette ingenting å holde hemmelig, egentlig seriøst nok det. Ser at det er mange som ikke skjønner systemet og skal prøve å forklare i enkle termer hvordan det fungerer, leser dere våre engelske sider så kan hende at det går opp et lys til slutt.

  • Reklameplass.com ble først kodet i engelsk da dette språket er letter å forholde seg til for våre oppdragsgivere. Etter at systemet var ferdig høsten 2007 har vi hatt ekstern hjelp til Norsk & Svensk, denne delen er des. ikke 100% ferdig men det blir jobbet med daglig. Ellers fungerer systemet vår per idag 100%, vi har rettet opp det som har meldt seg av bug men kan selfølgelig ikke love at det evt. vil dukke opp noe over tid. Dette grunnen at systemet ikke er nok utprøvd iht trafikk etc.
  • Stemmer at det står copyright 2006 - 2008 - Det var da vi begynte med prosjektet, kanskje feil at det står slikt og selfølgelig skal dette rettes opp. Reklameplass.com har kunn vært tilgj. i snaut 2 uker, vi registrerer at det er noen som har mottatt mail etc. ang Reklameplass.com, vi velger å tro at det er via vårt Affiliate nettverk og eller Svenske nettstedeiere som vil ha mere trafikk til deres sider/blogger. MEN god reklame er bedere enn ingen reklam og omvendt.
  • Hovedmålet til Reklameplass.com per idag er å knytte til seg alle typer nettsider/webmastere, vi vil med dette prøve å bygge opp et kraftig nettverk av nettsteder FØR vi aktivt innhenter annonsører. For at annonsørene skal komme MÅ det også finnes et sted å annonsere. Dette kan selfølgelig ta kort eller lang til, avhengig om webmaster`s skjønner at dette kan være noe for fremtiden, om ikke så koster det ingenting å registrere sitt nettsted hos Reklameplass.com
  • Du/dere som er nettsted eier/webmaster kan registrere dere på Reklameplass.com, dere vil da få et eget kontrollpanel hvor all relevant opplysninger finnes. Dere velger så annonse sone, hva slags annonse dere vil selge plass til, samt pris dere vil ha for denne plassen. Her finnes det 4 valg, Dag, uke, mnd. og per klikk. Vi sier at de 3 første er fastpris annonser, her velger dere prisen selv, eks, 1500,- per mnd. Annonsen vil da bli vist på deres nettsted i 1 mnd. uavhengig av antall klikk etc. Velger dere CPC, betaling per klikk, kan deres selv velge hvor mye dere vil ta betalt per klikk, annonsøren betaler en minstepris på NOK 299,- og vil da også få 299 klikk visst det koster NOK 1,- per klikk.
  • Reklameplass.com krever inn betaling og overfører din inntjening til din konto 2 ganger i mnd. Webmaster har full kontroll via deres kontrollpanel. Annonsøren har full kontroll gjennom deres kontrollpanel.
  • I kontrollpanelet til Webmaster kan det velges forskjellige annonsesoner, annonsesone er hvor annonser skal vises på deres nettsted, her kan mann altså velge flere plasser/undersider samt hente inn en spesiell kode som leser statistikk over eks. antall solgte produkter/sidevisninger om dere eks. har en webshop. Webmaster kan velge hva slags annonse som skal brukes: Tekst, Foto-Tekst og banner, han velger størrelse, utseende etc. på annonsen. Når dette er gjort hentes det inn en HTML kode som limes inn der annonser skal vises på deres nettsted. Denne HTML koden leser trafikk etc. på nettstedet som blir oppgradert 2 ganger i døgnet, samt forteller annonsøren hva de må vite avg. deres annonse. Denne HTML koden henter også inn annonsen som evt. er kjøpt på deres nettsted. Når det ikke finnes annonsører vil det vises en link (Din annonse her?) til din profil hos Reklameplass.com. Har dere et nettsted med mye trafikk sender dere også evt. kommende annonsører til deres profil hos Reklameplass.com og dermed også større inntjening.
  • Systemet er 100% automatisk, eneste dere gjør er å registrere deres nettsted, redigere deres annonse sone og lime HTML koden inn på deres nettsted hvor annonser skal vises. Har dere flere nettsted, registrere dere dem i samme kontrollpanel. Koster ingenting å registrere et nettsted, vi gjør jobben og på sikt når det finnes mange nok HTML koder der ute vil dette systemet vokse og flere annonsører kommer på bane.

Håper dette har vært noe til hjelp, men spørsmål er hjertelig velkommen, det er det vi lærer av.

Med vennlig hilsen
Rune Hansen
 

picxx

Well-Known Member
[*]Systemet er 100% automatisk, eneste dere gjør er å registrere deres nettsted, redigere deres annonse sone og lime HTML koden inn på deres nettsted hvor annonser skal vises.

Dette betyr da at man må stille med en åpen annonseplass for deres system, og kan ikke f.eks. kjøre annonser fra andre nettverk den tiden dere ikke selger inn annonser? Det vil jo i det lange løp kunne bety at dine publishere taper betraktelig på dette om dere ikke er noen ræsere på å selge inn annonseplasser?

edit: Har du mulighet til å oppgi noen statistikk på hvor mange annonsører som per i dag ligger i deres nettverk?
 

Tonny Kluften

Administrator
Dette betyr da at man må stille med en åpen annonseplass for deres system, og kan ikke f.eks. kjøre annonser fra andre nettverk den tiden dere ikke selger inn annonser? Det vil jo i det lange løp kunne bety at dine publishere taper betraktelig på dette om dere ikke er noen ræsere på å selge inn annonseplasser?

edit: Har du mulighet til å oppgi noen statistikk på hvor mange annonsører som per i dag ligger i deres nettverk?

Hvis det ikke er noen annonsører så er det vel heller ikke noen annonse som tar plass, bare koden som ligger i html akkurat som TLA? Man kan ha en annonse der som blir skjøvet ned under hvis det dukker opp en annonse går jeg ut ifra?
 

picxx

Well-Known Member
Hvis det ikke er noen annonsører så er det vel heller ikke noen annonse som tar plass, bare koden som ligger i html akkurat som TLA? Man kan ha en annonse der som blir skjøvet ned under hvis det dukker opp en annonse går jeg ut ifra?

Ok, det er jo betraktelig bedre.
Tenkte det var noe mere a la adicate, at de putter inn en banner til tjenesten på den plassen, med noe tekst for å kjøpe annonseplass eller noe i den duren.
 

Jan

New Member
Dette betyr da at man må stille med en åpen annonseplass for deres system, og kan ikke f.eks. kjøre annonser fra andre nettverk den tiden dere ikke selger inn annonser? Det vil jo i det lange løp kunne bety at dine publishere taper betraktelig på dette om dere ikke er noen ræsere på å selge inn annonseplasser?

edit: Har du mulighet til å oppgi noen statistikk på hvor mange annonsører som per i dag ligger i deres nettverk?

Hei igjen,

Kluet med dette systemet er at det når det ikke finnes annonsøre på ditt nettsted vil annonseplassen være til tilgjengelig med link hvor det står "Annonsere her". Når en annonsør besøker ditt nettsted klikker de på denne linken og får da opp din profil, antall daglige unike besøkere etc. samt prisliste på hvor mye det koster å annonsere på ditt websted. De kan da velge om de vil kjøpe annonseplass på ditt nettsted. Resten er automatisert. Det er deres fordel at denne HTML koden ligger på deres annonse sone hele tiden, dette øker jo trafikken til dere selv samtidig som trafikken til Reklameplass.com økes og dermed flere annonsører til alle sammen i nettverket. Har mann ledig plass på nettstedet og noe tolmodighet er det ingen som taper på dette systemet. Vi bare automatiserer deres annonsetjenester og du som nettstedeier slipper å tenke på annonsører, vi snakker med dem, gir dem support og hjelper dem.

Vi er nye på markedet og har derfor ikke satset på annonsører før vi har fått opp nettverket av nettsteder, når dette arbeidet er gjort vil deres annonsører komme, derfor er det også viktig at HTML koden er aktiv på deres nettsted. Dette øker som sagt trafikken og muligheten blir større for alle.



Hvis det ikke er noen annonsører så er det vel heller ikke noen annonse som tar plass, bare koden som ligger i html akkurat som TLA? Man kan ha en annonse der som blir skjøvet ned under hvis det dukker opp en annonse går jeg ut ifra?

Hei igjen,

Stemmer det, koden blir liggende men det vises en tekst med link til din profil hos Reklameplass.com hvor det står "Annonseplass her"

Ellers så kan du ha så mange program du vil på nettstedet, det blir bare skjøvet ned under om det dukker opp en annonsør.

Mvh
Rune Hansen
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Skeptisk....som reklamen sier!

Sitter med en TLA eller adbrite følelse.
Det blir vel kjørt på at det er publisherne selv som skal selge inn annonsene ved hjelp av denne tekstlinken på siden.
Nå vet jeg ikke hverken hvor mye TLA eller adbrite tar i provisjon, men å sitte igjen med 60-70% når man selv selger inn annonsene (og til og med kanskje selger inn for andre sider) synes jeg er for lite om siden selv ikke er aktivt ute å prøver å få inn annonsører.
 

Jan

New Member
Skeptisk....som reklamen sier!

Gi meg 3 USP på hvorfor velge dere både som publisher og som annonsør!

Er dere ute og selger inn reklamen selv?

Hei,

Valget må dere ta selv for å si det enkelt!

MEN:

1. velger dere å prøve oss over tid som eks. publisher har dere ingenting å tape på dette, sjansen for å få en ekstra annonsør er nok større.

2. Som evt. en annonsør treffer du per idag på de nettsteder som er i nettverket per idag, kunne kansje være at de også hadde noe å tilby deg som annonsør, verd å prøve?

3. Vi er fremdeles ny på markedet og som sagt tidligere er vi primært ute etter nettsteder som en kommende annonsør vil bruke penger. Mener dere at dere har noe å tilby, ja så koster det ingenting å melde seg inn i nettverket.

4. Primært en stund fremover nå så er det nettverket som står i fukus hos oss, når vi mener at nettverket er bærekraftig nok vil vi aktivt markedsføre mot annonsørmarkedet. MEN først må vi ha en vare å tilby en kommende annonsør. Trafikken vil øke etter som det kommer inn nye nettsteder og med dem vil også annonsørene komme.

Prøv oss over tid og samtidig ha god tolmodighet, her er det ingenting å tape for den som vil.

Med vennlig hilsen
Rune Hansen

Sitter med en TLA eller adbrite følelse.
Det blir vel kjørt på at det er publisherne selv som skal selge inn annonsene ved hjelp av denne tekstlinken på siden.
Nå vet jeg ikke hverken hvor mye TLA eller adbrite tar i provisjon, men å sitte igjen med 60-70% når man selv selger inn annonsene (og til og med kanskje selger inn for andre sider) synes jeg er for lite om siden selv ikke er aktivt ute å prøver å få inn annonsører.

Hei,

Tekstlinken på siden hjelper dere med å selge annonseplass, selfølgelig kan dere gjøre jobben med å selge annonser selv, men tidskrevende er det samtidig som du skal holde support etc. samt programvare som takler dette.

Eneste tekstlinken gjør er å sende kommende annonsører som har interesse av å annonsere hos deg til DIN profil hos Reklameplass hvor evt. annonsøren kan se trafikk data med mere som er gjeldene for ditt nettsted samt tilgang til DIN prisliste.

Vår HTML kode lese all trafikk på ditt nettsted, mange annonsører har interesse av disse data. Du vil samtidig få mere besøk til ditt nettsted samtidig som reklameplass oppnår flere besøk som igjen hjelper deg og andre nettsteder med innsalg av annonser.

Systemet er automatisert, her kan det også velges om du vil vise nettverksannonser om du ikke selv har utsolge annonse plasser. En nettverksannonse vises om du har plass til annonse, da vil annonser fra andre nettsteder vises på ditt nettsted, velger du dette vil du få en inntjenning på 70% av Reklameplass sin avanse på denne annonsen. Nettverksannonser viser kun CPC annonser.

Dette velger mann i kontrollpanelet selv.

Med vennlig hilsen
Rune Hansen
 
Sist redigert av en moderator:

TorsteinO

Art Director & grunder
Hei Rune & Co, det er jeg som er Torstein som sendte dere en mail ang. Juiced.no. Takk for litt bedre svar i andre omgang, selv om det første ikke akkurat gjorde meg mindre skeptisk. Kan like gjerne svare her skjønner jeg.

For å si det helt enkelt, så kan jeg ikke se at systemet deres gir meg noe som helst jeg ikke allerede har:
* Jeg har en link på siden min der folk går inn hvis de lurer på annonsering hos meg
* Hvis jeg vil sette opp et banner som viser "din annonse her", med en link til min side med annonseinfo, statistikk og slikt, så er ikke det akkurat noe jeg trenger hjelp til heller for å si det sånn.

Dette er såvidt jeg kan se langt på vei det eneste dere helt reelt tilbyr. Jeg får også en slags annonse på sidene deres, men jeg har vanskelig for å tro at det vil være så mye trafikk på den at den kommer til å være verdt det den koster. For ja, så lenge den ikke selger noe, så koster den meg penger ved at jeg ikke kan ha noen andre annonser på den plassen som blir brukt av "din annonse her", hverken annonsører som kom rett til meg istedet for å gå via dere, annonser fra tradedoubler, eller annonser for egne produkter.

Jeg har derimot IKKE noe dedikert selgerteam, så hvis DERE hadde gått aktivt ut og solgt inn annonser, da hadde saken vært en helt annen, men for meg, så virker det som dere satser på at "din annonse her"-annonsen skal gjøre hele jobben, og da syns ikke jeg akkurat den "tjenesten" er verdt 30-40% av inntektene. Joda, det kommer sikkert til å komme en og annen fra andre sider enn min egen også, men på samme måte, så må jeg regne med å miste endel annonsører ved å sende dem til et sted der de finner flere andre også, så det tror jeg nok nuller seg ut raskt.

Ang. nettverksannonsesystemet deres: 70% av deres fortjeneste på CPC-annonser... ja, la meg se... 70% av 30-40%? Dvs at hvis en annonse i utgangspunktet har 1kr pr klikk, så vil jeg sitte igjen med ca 20 øre. Samtidig må jeg faktisk holde av hele annonseplassen til dere, så jeg ikke kan vise andre annonser der.

Beklager, men det virker for meg som alt for mye annonseplass vil bli bortkasta, og dermed tapte penger for meg.

Hvis dere derimot gjør noe slikt som dette, så kan det bli mer interessant:
1: Lag en liten tracker, som bare sporer antall visninger, unike besøk osv på sidene i nettverket. Kanskje også med en LITEN "annonsere på blablabla.no?"-link, som linker til min "profil-side" hos dere, der annonsøren kan ta kontakt med dere.
2: DERE jobber AKTIVT for å selge inn annonser.
3: Når dere får en annonsør, så tar dere kontakt, og jeg aktiverer/legger eventuelt inn deres kode på den aktuelle annonseplasseringen.
4: JEG holder dere oppdatert på hva JEG har solgt av annonseplass hos MEG fremover, så dere vet hva dere kan tilby eventuelle kunder.

Hvis DERE skal ha en hel annonseplass "eksklusivt", som det i realiteten er dere legger opp til med det nåværende systemet deres, så må dere enten garantere at dere faktisk får solgt den, eller så kan dere få lov til å kjøpe den fra meg, og videreselge den til hvilken pris dere måtte klare å få for den.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ikke for å være overvettes negativ - men, Rune Hansen - du har fremdeles ikke kommet med noen USP til meg - betyr det da at du ikke har noen??

Jeg tviler ikke et sekund på at dere har gode hensikter og ønsker om å bygge opp et system dere og vi tjener penger på - men, dette er for dårlig gjennomført og presentert!

Og, det er ikke ofte jeg påpeker rettskrivingen til andre - men, skal du selge må du kunne ha en god skriftlig og muntlig fremstilling.....
 

Jan

New Member
Ikke for å være overvettes negativ - men, Rune Hansen - du har fremdeles ikke kommet med noen USP til meg - betyr det da at du ikke har noen??

Jeg tviler ikke et sekund på at dere har gode hensikter og ønsker om å bygge opp et system dere og vi tjener penger på - men, dette er for dårlig gjennomført og presentert!

Og, det er ikke ofte jeg påpeker rettskrivingen til andre - men, skal du selge må du kunne ha en god skriftlig og muntlig fremstilling.....

Hei igjen,

Tror vi svarte på dette igår. Se ovenfor.

Kan hende at dette er for dårlig gjennomført ang. presentasjon av salskapet etc. MEN etter 23 timers arbeidsdag er det ikke godt å ha alt på plass, hverken skriftlig heller muntelig :)

Nå var det heller ikke meningen fra vår side å diskutere Reklameplass.com - Internet Advertising - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass - Advertising technology - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass her på dette forumet, men vi er såpass seriøse at vi tørr å gjøre dette. Samtidig når det gjelder markedsføringen, dette er sansynlig god/dårlig reklame for oss :) men søkemotorene finner frem til dette.

Vi er takknemelig for alle tips og meninger, Ris & Ros og alt som hører med. Det er bare da vi kan få et system som alle kan leve med.

Med vennlig hilsen
Rune Hansen
 

Jan

New Member
Hei Rune & Co, det er jeg som er Torstein som sendte dere en mail ang. Juiced.no. Takk for litt bedre svar i andre omgang, selv om det første ikke akkurat gjorde meg mindre skeptisk. Kan like gjerne svare her skjønner jeg.

For å si det helt enkelt, så kan jeg ikke se at systemet deres gir meg noe som helst jeg ikke allerede har:
* Jeg har en link på siden min der folk går inn hvis de lurer på annonsering hos meg
* Hvis jeg vil sette opp et banner som viser "din annonse her", med en link til min side med annonseinfo, statistikk og slikt, så er ikke det akkurat noe jeg trenger hjelp til heller for å si det sånn.

Vi ser at du bruker openads systemet på din hjemmeside og dette er et bra program for den som er flink til å programmere selv, mener i henhold til sidetilpassninger, endringer, oppsett, bug etc. Det er ikke mange som klarer en slik jobb, så hatten av for det. :)
Etter det vi kan se har du også samme linken "Annonsere på Juiced.no" som vi bruker på Reklameplass.com, forskj. er sansynligvis at våre annonsører ikke trenger å kontakte Publisher når de har lyst til å kjøpe en annonseplass på spesifike nettsted/side.

Hos oss velger de nettsted, ser statistikken for dette nettstedet der og da, slipper sansynligvis å kontakte Publisher med en masse spørsmål & svar gjennom mail & telefon etc. Hos oss er det bare å velge nettsted, utforme annonsen, velge eks. vår Geo Targeting hvor annonsen skal vises og betale, systemet ordner resten.

Er kanskje ikke rart at eks. VG, DAGBLADET og masse andre store nettsider bruker utenforstående programmer for deres annonse innsalg. Annonsøren får tilgang til kontrollpanel der og da og vil sansynligvis også finne andre nettsteder det er verd å bruke penger på, eller automatisk fornye annonsen de har gående på ditt nettsted. Muligheten er stor og etterhvert kommer det større muligheter.


Dette er såvidt jeg kan se langt på vei det eneste dere helt reelt tilbyr. Jeg får også en slags annonse på sidene deres, men jeg har vanskelig for å tro at det vil være så mye trafikk på den at den kommer til å være verdt det den koster. For ja, så lenge den ikke selger noe, så koster den meg penger ved at jeg ikke kan ha noen andre annonser på den plassen som blir brukt av "din annonse her", hverken annonsører som kom rett til meg istedet for å gå via dere, annonser fra tradedoubler, eller annonser for egne produkter.

Kan ikke tro at det koster Publicher penger å ha en HTML kode ett eller annet plass på deres nettsted, de fleste nettsteder som er intr. i reklame på nettstedet har en slik HTML kode fra et utenforstående program, VG, DAGBLADET etc. har stor annonse snutt fra eks. Timeannonser (som koster flesk for annonsøren) og de gjør ikke dette om de taper penger på denne plassen.

Når det gjelder Reklameplass.com og linken "Din annonse her" kan denne linken fjernes manuellt ved å logge seg inn på fra Publicher`s kontrollpanel, her har du mulighetene til å ta bort denne linken samt linken "Powered by Reklameplass.com. Dermed er det "bare" HTML koden som ligger på nettstedet og ingenting vises på ditt nettsted før evt. en annonsør har kjøpt en annonseplass på ditt nettsted.

1. Fordelen er at du slipper å reklamere for ditt eget nettsted, slipper å ha annonser på nettstedet ditt og slipper sansynligvis å tjene penger på nettstedet ditt.

2. Bakdelen er følgende: En annonsør besøker tilfeldigvis ditt nettsted gjennom en eller annen link, nettstedet ser bra ut, kanskje mye trafikk eller lite trafikk.
Her kan det være snakk om å selge produkter eller gjøre et firmanavn kjent og dermed er kanskje interessen for ren markedsføring av firmanavnet det som er viktigst for denne annonsøren. Da har det vanligvis ingen betydning om nettstedet har stor eller liten trafikk.
Ser annonsøren at dette nettstedet også selger annonseplass, ja så klikker annonsøren også på linken "Din annonse her", får frem din profil hos Reklameplass.com, kjøper annonseplass og betaler der og da. Bakdelen er at nettstedet tjener penger på denne annonsøren. Sansynlig vil også annonsøren se på andre nettsteder i nettverket til Reklameplass.com og evt. også kjøpe annonseplass på andre nettsteder. MEN faren er at det også kan komme andre annonsører gjennom andres nettsteder i nettverket som også vil bruke penger på ditt nettsted..


Jeg har derimot IKKE noe dedikert selgerteam, så hvis DERE hadde gått aktivt ut og solgt inn annonser, da hadde saken vært en helt annen, men for meg, så virker det som dere satser på at "din annonse her"-annonsen skal gjøre hele jobben, og da syns ikke jeg akkurat den "tjenesten" er verdt 30-40% av inntektene. Joda, det kommer sikkert til å komme en og annen fra andre sider enn min egen også, men på samme måte, så må jeg regne med å miste endel annonsører ved å sende dem til et sted der de finner flere andre også, så det tror jeg nok nuller seg ut raskt.

Skal mann gå aktivt ut å selge annonser MÅ mann først og fremst ha noe å selge. Skal vi fysisk gå ut å selge inn annonser må vi ta kontakt med annonsørene via eks. telefon etc. og selge inn annonser til Reklameplass.com. For at vi skal kunne gjøre dette må nettverket være et rent Affiliate nettverk og det er vi ikke. Et Affiliate nettverk tjener store penger, men hva får Publicher tilbake? kanskje 5% av inntekten til Affiliateselskapet.
Vi har selv testet mange Affiliate selskaper og har ikke sett de store inntekten av den grunn. Vi har sett muligheten i at Publicher selv skal kunne velge tilgang og pris for annonsering på sitt eget nettsted. Reklameplass.com gir tilbake 70% av inntekten til Publicher, vi har kontakten med annonsøren, vi krever inn pengene for deg, vi gir support og vi markedsfører ditt nettsted verden rundt.


Ang. nettverksannonsesystemet deres: 70% av deres fortjeneste på CPC-annonser... ja, la meg se... 70% av 30-40%? Dvs at hvis en annonse i utgangspunktet har 1kr pr klikk, så vil jeg sitte igjen med ca 20 øre. Samtidig må jeg faktisk holde av hele annonseplassen til dere, så jeg ikke kan vise andre annonser der.

Dette er bare en tilleggstjeneste for våre partnere, meningen er at det er bedre å tjene noen kroner enn ingen kroner, derfor dette tilbudet. 20 øre pr. klikk er for mange nettsteder 20 øre mer enn ingenting, samtidig som Reklameplass.com gir tilbake litt mere av vår egen fortjeneste til Publicer. Har du et nettsted med mye trafikk er sjansen stor for at det også der skal bli en grei fortjeneste. Alle tjener på dette.

Du/dere er opptatt med det å "holde av annonseplass", fjern linken "Din annonse her" så er det bare HTML koden som ligger igjen, denne koden må være der for å lese trafikken på ditt nettsted. Bakdelen med å fjerne LINKEN kan leses ovenfor.


Beklager, men det virker for meg som alt for mye annonseplass vil bli bortkasta, og dermed tapte penger for meg.

Hvis dere derimot gjør noe slikt som dette, så kan det bli mer interessant:
1: Lag en liten tracker, som bare sporer antall visninger, unike besøk osv på sidene i nettverket. Kanskje også med en LITEN "annonsere på blablabla.no?"-link, som linker til min "profil-side" hos dere, der annonsøren kan ta kontakt med dere.
2: DERE jobber AKTIVT for å selge inn annonser.
3: Når dere får en annonsør, så tar dere kontakt, og jeg aktiverer/legger eventuelt inn deres kode på den aktuelle annonseplasseringen.
4: JEG holder dere oppdatert på hva JEG har solgt av annonseplass hos MEG fremover, så dere vet hva dere kan tilby eventuelle kunder.


"Tracker" finnes i vår HTML kode, fjern linken "Annonse her" i ditt kontrollpanel hos Reklameplass.com. HTML koden leser din traffikk, det er din trafikk som er intr. for en annonsør. Reklameplass.com har sitt eget system som jeg ikke skal gå inn på her.
Fjern linken "Din annonse her"så har du fått det du etterlyser, men vil du utnytte trafikken du selv har på ditt nettsted anbefaler vi deg at denne linken blir stående. Er du mest opptatt med å hindre andre små og store nettsteder å tjene penger..da må du kanskje huske på at ingen overlever uten et "linkesystem", er vel det nettet er sammensatt av.. et globalt linksystem.

Det høres sikker bra ut det du skriver, men bortkastet jobb og flere ledd som skal tjene penger på annonsøren, blir kanskje litt dyrt etterhvert?
Det er jo slike fordyrende ledd vi skal ha bort..billigere for annonsøren og større fortjeneste til Publicher.

Hvorfor gjøre det vanskelig når det kan gjøres lettere? Det du skriver er bra og jeg håper det vil fungere for deg og ditt nettsted, har selv testet ut openads og mange andre tilsvarende programmer, ja for et enkelt nettsted fungerer dette bra, men nettstedeier må selv kunne div. kodinger etc. selv. Og jobben med markedføringen må mann selv ta!


Hvis DERE skal ha en hel annonseplass "eksklusivt", som det i realiteten er dere legger opp til med det nåværende systemet deres, så må dere enten garantere at dere faktisk får solgt den, eller så kan dere få lov til å kjøpe den fra meg, og videreselge den til hvilken pris dere måtte klare å få for den.

"Eksklusivt" kaller du dette, henviser til "Timeannonser"..Hvorfor har eks. VG, DAGBLADET + mange andre store & små nettsteder "Timeannonser`s" banner liggende på deres nettsted? Jo, for at de har sett muligeten med ekstern markedsføring og skjønner det! "Timeannonser" markedfører VG, DAGBLADET etc. gjennom deres systemer og det samme gjør vi, eneste forskjellen er at dere får mere tilbake i kroner og øre fra oss!

Hei igjen Torstein,

Er enig med deg, svaret du fikk pr. mail var ikke av det beste og hadde sikker ikke godt igjennom en kvalitetskontroll, vi prøver så godt vi kan å gi et sakelig svar på spørsmål. Etter en lang økt i helgen ble det bare slikt, beklager.

Med vennlig hilsen
Rune Hansen
 
Sist redigert:

Jan

New Member
Fikk den på tre av mine support adresser. Ganske tydelig at de har brukt en epost sniffer for så å kjøre en masse utsending. Noe som igjen sier meg at de ikke driver seriøst.

Hei,

Vi bruker ikke epost sniffer, seriøsiteten vår er større enn det!
MEN vi har et Affiliate nettverk og betaler for å markedsføre Reklameplass.com.
MEN evt. SPAM er ulovlig og blir dette oppdaget er det rett ut!

Med vennlig hilsen
Rune Hansen
Reklameplass.com - Internet Advertising - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass - Advertising technology - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp