Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen her som kjenner til reklameplass.com?

Status
Stengt for ytterligere svar.

picxx

Well-Known Member
"Eksklusivt" kaller du dette, henviser til "Timeannonser"..Hvorfor har eks. VG, DAGBLADET + mange andre store & små nettsteder "Timeannonser`s" banner liggende på deres nettsted? Jo, for at de har sett muligeten med ekstern markedsføring og skjønner det! "Timeannonser" markedfører VG, DAGBLADET etc. gjennom deres systemer og det samme gjør vi, eneste forskjellen er at dere får mere tilbake i kroner og øre fra oss!

Adicate har en database med 4500 annonsører, så det er i bunn og grunn ikke sammenligningsgrunnlag. Har selv blitt kontaktet av adicate og skulle få bruke deres system gratis, men avslo etter mye negative erfaringer fra annonsører på forskjellige sider.

Det første jeg ville gjort om jeg var dere er å ha gått over sider som TOS, privacy etc. og kortet ned disse sidene med noe dere skriver selv. Dette er jo langt som et uvær, og har ingen apell til et nordisk publikum. Om dere skal markedsføre sterkere mot US er det sikkert greitt.

Ville også tatt en finpuss på ting som f.eks buy ad knappene (den hvite teksten er knapt lesbar) og konkretisert hva det koster (60-70% er ikke godt nok....om det er 60 skriv 60, 70 skriv 70). Det er mange små irritasjonsmomenter på selve siden som gjør at folk ikke kommer til å ta dere så seriøse som dere kanskje ville ønsket.

Når det er sagt, og om dere får frem en skikkelig presentasjon av deres system, er det ikke værre for dere å lykkes enn det var for f.eks. adicate...men, det kreves mere enn dette.
 

picxx

Well-Known Member
MEN evt. SPAM er ulovlig og blir dette oppdaget er det rett ut!

Da tror jeg det er på tid å finne frem beksemstøvlene, for jeg betviler sterkt at Magne har takket ja til å motta noe som helst spam, nyhetsbrev eller annet på sine supportadresser.. :D:p
 

Jan

New Member
Adicate har en database med 4500 annonsører, så det er i bunn og grunn ikke sammenligningsgrunnlag. Har selv blitt kontaktet av adicate og skulle få bruke deres system gratis, men avslo etter mye negative erfaringer fra annonsører på forskjellige sider.

Det første jeg ville gjort om jeg var dere er å ha gått over sider som TOS, privacy etc. og kortet ned disse sidene med noe dere skriver selv. Dette er jo langt som et uvær, og har ingen apell til et nordisk publikum. Om dere skal markedsføre sterkere mot US er det sikkert greitt.

Ville også tatt en finpuss på ting som f.eks buy ad knappene (den hvite teksten er knapt lesbar) og konkretisert hva det koster (60-70% er ikke godt nok....om det er 60 skriv 60, 70 skriv 70). Det er mange små irritasjonsmomenter på selve siden som gjør at folk ikke kommer til å ta dere så seriøse som dere kanskje ville ønsket.

Når det er sagt, og om dere får frem en skikkelig presentasjon av deres system, er det ikke værre for dere å lykkes enn det var for f.eks. adicate...men, det kreves mere enn dette.

Hei,

Jepp, det er denne databasen vi også holder på å bygge opp :) og fremgangsmåten deres er akkurat den samme som vi har..

Når annonsøren kjøper en annonseplass blir annonsøren værende i systemet vårt og vi kan nå og i fremtiden bruke vår markedsføring mot denne annonsøren, genialt men enkelt!

Er enig med deg, det er fremdeles mye vi kan gjøre med Reklameplass.com, primært var det meningen at Reklameplass.com kun skulle være engelsk/global.. men i ettertid ble andre avgjørelser tatt. Saken blir jobbet med :)
Ja, vi markedsfører oss også sterkt mot andre markeder enn de nordiske, derfor må en del av det som er av opplysninger på Reklameplass.com stå som det gjør inn til videre, beklager.

Mvh
Rune Hansen
 

Jan

New Member
Timeannonser

Da tror jeg det er på tid å finne frem beksemstøvlene, for jeg betviler sterkt at Magne har takket ja til å motta noe som helst spam, nyhetsbrev eller annet på sine supportadresser.. :D:p

Som sagt, vi har et Aff. nettverk, ikke godt å vite hva som blir gjort der når vi ikke får tilbakemeldinger om evt. "Spam"
Er det noen som mener de har fått spam, kontakt gjerne oss!

Mvh
Rune Hansen
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Hvilket affiliate nettverk er det dere driver?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Som sagt, vi har et Aff. nettverk, ikke godt å vite hva som blir gjort der når vi ikke får tilbakemeldinger om evt. "Spam"
Er det noen som mener de har fått spam, kontakt gjerne oss!

Mvh
Rune Hansen

Mottok SPAM fra dere samme dag som resten av gjengen her inne.
Mottar E-Post fra Adicate, dette fordi jeg er kunde hos dem.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Rune Hansen - du har ikke kommet med noen USP! Det svaret ditt kan ikke sees på som USP!!
Og, å unnskylde seg med lang arbeidsdag, tøff weekend etc når ting ikke er på grep blir for meg for dumt!!!

At dere i det hele tatt tenker utenfor Norges grenser med et navn som reklameplass.com gir meg anelser om at dere ikke vet hva dere driver med!!!

Istedet for å komme med korte konkrete USP så blir du med i en lang diskusjon rundt dine egne tjenester og unnskylder alle tingene dere gjør!
Rett dem opp - fortell om det - få skryt!
Gjenta dette så mange ganger dere kan, så kanskje dere kan få litt kreditt! Nå graver du/dere deg/dere lenger og lenger ned!

Jeg sitter med en følelse av at du/dere ikke har erfaring fra verken media eller salg! Har man ikke kompetansen så må man hente den inn - for det er tydelig at dere ikke har helt grep på det!

Dette ble veldig negativt - men, når vi er på nesten 40 poster i denne tråden og du enda ikke har kunnet komme frem med et eneste sterkt argument så er det på tide du får en liten vekker!!!
 

Jan

New Member
Rune Hansen - du har ikke kommet med noen USP! Det svaret ditt kan ikke sees på som USP!!
Og, å unnskylde seg med lang arbeidsdag, tøff weekend etc når ting ikke er på grep blir for meg for dumt!!!

At dere i det hele tatt tenker utenfor Norges grenser med et navn som reklameplass.com gir meg anelser om at dere ikke vet hva dere driver med!!!

Istedet for å komme med korte konkrete USP så blir du med i en lang diskusjon rundt dine egne tjenester og unnskylder alle tingene dere gjør!
Rett dem opp - fortell om det - få skryt!
Gjenta dette så mange ganger dere kan, så kanskje dere kan få litt kreditt! Nå graver du/dere deg/dere lenger og lenger ned!

Jeg sitter med en følelse av at du/dere ikke har erfaring fra verken media eller salg! Har man ikke kompetansen så må man hente den inn - for det er tydelig at dere ikke har helt grep på det!

Dette ble veldig negativt - men, når vi er på nesten 40 poster i denne tråden og du enda ikke har kunnet komme frem med et eneste sterkt argument så er det på tide du får en liten vekker!!!

Hei igjen,

Er det noen som har sagt at det bare er domene Reklameplass.com som er tilsluttet våre tjenester?

Når det gjelder å grave seg ned.. har vel heller inntrykk av at de fleste som skriver her inne driver en konkurrende virksomhet :) Har forsåvidt fått med meg her i livet at jeg ikke skal snakke "dritt" om andre og det har jeg ikke til hensikt heller :)

Vi svarer på spørsmål, men er forsåvidt ikke intr. i å rakke ned på andre. Er det så at du har store erfaringer med våres systemer så kunne jeg ha hatt en liten forståelse for din frustasjon, meld inn ditt nettsted, ha litt tolmodighet og så kom tilbake med påstander som i utgangspunktet kan være riktig for deg.. vi har hver vår erfaring i livet.

Så hvorfor ikke samarbeide, ingen tjener på å motarbeide hverandre :)
Reklameplass.com har kommet for å bli, likså andre adsprogrammer.

Egentlig som jeg har skrevet tidligere, det var ikke i våre planer å diskutere dette i et åpent forum.. MEN Idar Vollvik sa en gang til meg.. "jo mere man stikker "trynet" frem, jo mere reklame får man...om den er dårlig eller god..spiller ingen rolle. Alle har sin oppfatning og det er det som er så unikt med oss mennesker"

Idar Vollvik bygde opp Chess fra ingenting, hvorfor? Han var med der det skjedde, svarte på alt av kretikk og passet på at pressen hele tiden hadde noe å skrive om ang. selskapet Chess og hovedpersonen selv. Jeg kaller dette seriøsitet når man setter seg selv i front!

En liten historie :)

Til dere alle sammen, vi lurer ingen med Reklameplass.com, når det gjelder evt. konkurenter, det er plass til oss alle og ingen tjener på å snakke dritt om hverandre. Det positive med dette er jo at vi hvertfall holder dette forumet med godt stoff, kanksje en del av driften her også dreier seg om reklameinntekter? Se det positive.. søkemotorene finner alt sammen!

Ha en fin kveld folkens!

Med vennlig hilsen
Rune Hansen
Reklameplass.com - Internet Advertising - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass - Advertising technology - Webbmarknadsföring - Annonseringsplass
 
Sist redigert:

ansari

Medlem
Timeannonser på nettet

Hei igjen,

har vel heller inntrykk av at de fleste som skriver her inne driver en konkurrende virksomhet :)

:confused:

Jeg tviler veldig sterk på om noe her inne driver konkurrende virksomhet men det jeg ikke tviler på er at ingen her inne sender spam til andre.
 
Sist redigert av en moderator:

TorsteinO

Art Director & grunder
Rune & co: USP betyr UNIQUE selling points... det vil si hvorfor skal vi bruke akkurat dere istedet for en konkurrent. Det eneste dere har kommet med som kan minne om noe sånt er at dere påstår at dere betaler ut mer enn konkurrentene deres.

Forøvrig er det vel bare en representant for en direkte konkurrent til dere her inne, det er Mats fra Tradedoubler, tror ikke det er noen andre som driver noe annonsenettverk her enda.

Spam har dere helt klart sendt ut, for jeg hadde før jeg fikk mail fra dere ikke registrert meg hos noen side dere driver og bedt om informasjon, men allikevel kom det inn en mail til meg på fredag eller når det var, og det er da pr definisjon SPAM. Derfor starta jeg denne tråden siden jeg aldri hadde hørt noe om dere, og da viste det seg at dere hadde sendt ut til stort sett alle her inne. Det KAN selvsagt hende at alle sammen her inne har registrert seg på sidene deres uten å vite om det, men det syns jeg høres veldig rart ut.

Hehe, reklameplass.com har kommet for å bli... ja det ligger fullt av døde sider rundtomkring på internett... ingen tvil om det.

At det går an å legge inn kun den traceren deres uten å legge inn hele annonsekoden hadde kanskje vært en fin ting å opplyse om allerede på websidene deres, for ikke å si legge opp til fra starten av, da hadde dere sluppet veldig mye av kritikken her.
 

picxx

Well-Known Member
Til dere alle sammen, vi lurer ingen med Reklameplass.com, når det gjelder evt. konkurenter, det er plass til oss alle og ingen tjener på å snakke dritt om hverandre. Det positive med dette er jo at vi hvertfall holder dette forumet med godt stoff, kanksje en del av driften her også dreier seg om reklameinntekter? Se det positive.. søkemotorene finner alt sammen!

Spør igjen jeg...hvilklet affiliate program er det dere har?
Et lite tilleggs spørsmål: har du et org. nr. eller noe slikt?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp