Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

Har fått en kampanje i Selectnettverket vårt for CLA gt. Det er et slankeprodukt, som sikkert mange vet... :)
Den gode nyheten er at give-awayen er et 24-delers bestikksett fra Hardanger Bestikk og 1 mnd gratis av produktet. Da vi kjørte denne kampanjen i fjor, gikk den meget bra!
Den betaler kr 62,50 per konvertering og konverterer godt!
 
Har fått en kampanje i Selectnettverket vårt for CLA gt. Det er et slankeprodukt, som sikkert mange vet... :)
Den gode nyheten er at give-awayen er et 24-delers bestikksett fra Hardanger Bestikk og 1 mnd gratis av produktet. Da vi kjørte denne kampanjen i fjor, gikk den meget bra!
Den betaler kr 62,50 per konvertering og konverterer godt!

Hei Eirik.

Tenkte jeg ville gjøre oppmerksom til deg og andre, at Guava Media kjører Herbal Vital - CLA*gt med leadpris på kr 70,-! Og ja, den konverterer godt.
 
hehe..... litt artig at de som jobber hos en av konkurrentene ikke kjenner til navnet på en av de virkelig gamle traverne i affiliatebransjen :)

Hehe.. Jeg er ganske ny i bransjen (10 måneder) og er stadig ikke klar over hvem som hører til hvor, hehe.. men så lenge man lever, lærer man jo også.

Konkurranse er alltid godt.
 
Vi har fået en eksklusiv kampagne ind i Norge med en rigtig god EPC.

Kampagnen er et spørgeskema målrettet mod Nordmænd der lider af inkontinens og er 40år +. Der er specifikke krav til subject lines og tekst indhold i mail.

Vi udbetaler 35 DKK til publishers pr. godkendt lead og kampagnen ligger med en EPC på 14.13 DKK.

Hvis du er interesseret i at køre kampagnen så send en mail til tth@smartresponse.dk og jeg behandler din ansøgning hurtigst.

Hvis du ikke har en affiliate konto hos os er du også velkommen til at skrive til mig med spørgsmål eller du kan ansøge direkte her: SmartResponse
 

picxx

Well-Known Member
Den er baseret på 391 klik og 157 leads. Der er intet suspekt i kampagnen det er en standard survey af samme årsag er der krav omkring benyttelse af subject lines og tekst indhold i mails.

Du kan se kampagnen her: https://www.inquisiteasp.dk/cgi-bin/qwebcorporate.cgi?idx=G72N83&sprog=2&kilde=2

Kampagnen er rigtigt god men det kræver at man kan segmentere på folk der er +40 år og/eller har en hjemmeside der er relevant.
 
Sist redigert:
Hei,

Vi har hatt stort fokus på å bygge ut vårt norske kampanjeutvalg i Guava de siste månedene så jeg tenkte jeg ville gi et kort sammendrag av det som kjører godt for tiden:

Aftenposten - 3 uker gratis
Dagens Næringsliv - 2 uker gratis
Klassekampen - 3 uker gratis
5x Bokklubben kampanjer til hvert sitt segment inkl. en egen påskekrim kampanje.
365direkte.no
Biovita - Chiliburner
Bank Norwegian - Forbrukslån
 
Jeg kan se denne tråden har stått stille en stund, og jeg vil gjerne følge opp da det er et godt forum å presentere gode kampanjer.

Vi har den siste tiden hatt stor fokus på å bygge videre på kampanjeporteføljen og de kampanjene vi ser presterer veldig godt akkurat nå er:

- 4 Nye bokklubben kampanjer, nytt grafisk uttrykk og nye titler. Godt tilbud: 1000 kr velkomstgavekort.
- Opp Finans
- Norsk Vital - Erexo
- Flere spennende nettbutikker
- Mange lån og kredittkort kampanjer

Vi presenterer ukentlig 2-4 nye kampanjer i Norge. Følg gjerne med i vårt nyhetsbrev.

Vi ønsker selfølgelig alle nye publishere velkommen.
Ta gjerne kontakt med meg på e-mail eller telefon hvis du har spørsmål.

simen.lorntzsen@guava.com
+45 25 30 69 96
 
Så er sommeren ved at være overstået og vi har fået 3 nye kampagner ind til vores Norske partnere. Det drejer sig om:

Donald Duck
Hjemmet
Norsk Ukeblad

Kampagnerne kommer som altid med attraktive priser til dig som affiliate.

Du er velkommen til at tage kontakt hvis det er interessant eller du ikke allerede er partner og gerne vil være det.

Mvh,

Thor Thomsen
tth@smartresponse.dk
 
Topp