Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

En tråd i 'Affiliate-programmer' startet av picxx, 13 Mar 2007.

1. Eirik Laugerud Medlem

Har fått en kampanje i Selectnettverket vårt for CLA gt. Det er et slankeprodukt, som sikkert mange vet... :)
    Den gode nyheten er at give-awayen er et 24-delers bestikksett fra Hardanger Bestikk og 1 mnd gratis av produktet. Da vi kjørte denne kampanjen i fjor, gikk den meget bra!
    Den betaler kr 62,50 per konvertering og konverterer godt!

2. Eirik Laugerud Medlem

Klikk-kampanje for SAS på Selectportalen. Betaler kr 2,70 per klikk og har totalt 5000 klikk. Førstemann til mølla! :)

Hilsen Eirik

3. NetBooster Affiliate Medlem

Hei Eirik.

Tenkte jeg ville gjøre oppmerksom til deg og andre, at Guava Media kjører Herbal Vital - CLA*gt med leadpris på kr 70,-! Og ja, den konverterer godt.

4. kongen

kongen kongemedlem

Hva er den totale konverteringsgraden?

Eirik var fra buy.at forresten (et annet affiliate nettverk).

5. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

hehe..... litt artig at de som jobber hos en av konkurrentene ikke kjenner til navnet på en av de virkelig gamle traverne i affiliatebransjen :)

6. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Fint at dere i bransjen holder hverandre oppdatert. Da får vi konkurranse og høyere payout?

7. NetBooster Affiliate Medlem

Hehe.. Jeg er ganske ny i bransjen (10 måneder) og er stadig ikke klar over hvem som hører til hvor, hehe.. men så lenge man lever, lærer man jo også.

Konkurranse er alltid godt.

8. SmartResponse - Thor New Member

Vi har fået en eksklusiv kampagne ind i Norge med en rigtig god EPC.

Kampagnen er et spørgeskema målrettet mod Nordmænd der lider af inkontinens og er 40år +. Der er specifikke krav til subject lines og tekst indhold i mail.

Vi udbetaler 35 DKK til publishers pr. godkendt lead og kampagnen ligger med en EPC på 14.13 DKK.

Hvis du er interesseret i at køre kampagnen så send en mail til tth@smartresponse.dk og jeg behandler din ansøgning hurtigst.

Hvis du ikke har en affiliate konto hos os er du også velkommen til at skrive til mig med spørgsmål eller du kan ansøge direkte her: SmartResponse

9. picxx Well-Known Member

10. kongen

kongen kongemedlem

Og hvor mange klikk er denne statistikken basert på?

Over 40% konvertering høres mistenkelig ut som rft med masse løgn på lp og skjulte betingelser.

11. SmartResponse - Thor New Member

Den er baseret på 391 klik og 157 leads. Der er intet suspekt i kampagnen det er en standard survey af samme årsag er der krav omkring benyttelse af subject lines og tekst indhold i mails.

Du kan se kampagnen her: https://www.inquisiteasp.dk/cgi-bin/qwebcorporate.cgi?idx=G72N83&sprog=2&kilde=2

Kampagnen er rigtigt god men det kræver at man kan segmentere på folk der er +40 år og/eller har en hjemmeside der er relevant.

Sist redigert: 21 Okt 2011
  12. NetBooster Affiliate Medlem

Hei,

Vi har hatt stort fokus på å bygge ut vårt norske kampanjeutvalg i Guava de siste månedene så jeg tenkte jeg ville gi et kort sammendrag av det som kjører godt for tiden:

Aftenposten - 3 uker gratis
    Dagens Næringsliv - 2 uker gratis
    Klassekampen - 3 uker gratis
    5x Bokklubben kampanjer til hvert sitt segment inkl. en egen påskekrim kampanje.
    365direkte.no
    Biovita - Chiliburner
    Bank Norwegian - Forbrukslån

13. NetBooster Affiliate Medlem

Jeg kan se denne tråden har stått stille en stund, og jeg vil gjerne følge opp da det er et godt forum å presentere gode kampanjer.

Vi har den siste tiden hatt stor fokus på å bygge videre på kampanjeporteføljen og de kampanjene vi ser presterer veldig godt akkurat nå er:

- 4 Nye bokklubben kampanjer, nytt grafisk uttrykk og nye titler. Godt tilbud: 1000 kr velkomstgavekort.
    - Opp Finans
    - Norsk Vital - Erexo
    - Flere spennende nettbutikker
    - Mange lån og kredittkort kampanjer

Vi presenterer ukentlig 2-4 nye kampanjer i Norge. Følg gjerne med i vårt nyhetsbrev.

Vi ønsker selfølgelig alle nye publishere velkommen.
    Ta gjerne kontakt med meg på e-mail eller telefon hvis du har spørsmål.

simen.lorntzsen@guava.com
    +45 25 30 69 96

14. SmartResponse - Thor New Member

Så er sommeren ved at være overstået og vi har fået 3 nye kampagner ind til vores Norske partnere. Det drejer sig om:

Donald Duck
    Hjemmet
    Norsk Ukeblad

Kampagnerne kommer som altid med attraktive priser til dig som affiliate.

Du er velkommen til at tage kontakt hvis det er interessant eller du ikke allerede er partner og gerne vil være det.

Mvh,

Thor Thomsen
    tth@smartresponse.dk

15. Erlend Medlem

Noen aff-nettverk som får inn nye/eksisterende kredittkort snart?

Del denne siden