Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

En tråd i 'Affiliate-programmer' startet av picxx, 13 Mar 2007.

1. bareare Medlem

Det er mulig det er litt forskjellig for ulike kunder, men jeg betaler iallefall ikke noe utover provisjonen. Det vil si.. jeg betalte for å få utarbeidet matriell, det kostet noen tusen. Fått veldig fin oppfølging/support så langt. Spennende å se om det fører til noe.

2. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

hmmm......hvor lang tid tar det før de er konkurs hvis de ikke tar noe for det!?!

3. Kenneth Dreyer

Kenneth Dreyer Well-Known Member

Dem lever jo av provisjonen!

4. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Hvis jeg forstod "bareare" riktig så betaler han ikke mer enn provisjone som går til affiliates!

5. Kenneth Dreyer

Regner med det er litt ekstra på den provisjonen han betaler i forhold til den euroads utbetaler!

6. Ståle Medlem

Han snakka vel om å betale 1500 per salg? Euroads betaler ut 1000, dermed ser jeg det sansynlig at de tar 500 eller 33% om du vil. Noe som stemmer overens med at de sier på sine nettsider at dem betaler ut 67% til sine affiliater.

Men bareare sitter selvsagt på fasiten her. :)

7. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

Det hørtes veldig logisk ut ;)

8. bareare Medlem

Korrekt, de tar en del av provisjonen :)

9. Kenneth Dreyer

Advertising.com kjører nå en kampanje for Sony Ericsson/Chess som betaler 2.70 NOK per klikk. Alright det, er ikke så ille bannere og landingsside heller.

10. Niclas

Niclas New Member

Ligner på den kampanjen Lucas nevnte 20. mai i denne tråden.

11. Ståle Medlem

Det er fordi det er samme kampanje, fylt på med 3.5k klikk. :)

12. Kenneth Dreyer

Om bare dere hadde sluttet å bruke denne tråden som en diskusjonstråd så hadde det jo vært litt lettere å holde oversikt - så fra nå av, ikke snakk, bare tips!

13. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

På grunn av krav til kostnadsredusering hos Cresco senkes nå tariffene til 200,- per godkjente kredittkort.

Altså ikke så bra lenger, bedre da å promotere kort som gir penger pr. søknad og ikke pr godkjente søknad. % avslag på søknader er jo ganske høy.

14. Bjrl Medlem

Enormt bra kampanje hos Euroads nå for de som vil tjene penger kjapt!

Registrer deg hos Euroads på Partneropprettelse (affiliatelink som jeg tjener penger på at du bruker). Gå deretter inn på "Kampanje" og velg "Juni Survey".

Den konverterer FENOMENALT! 35 klikk hittil har gitt meg nesten 350 kroner i inntekt, dvs. nær 10 kr pr. klikk! Jeg har selvsagt sørget for å pushe denne ut til samtlige registrerte epostkunder hos meg selv.

Det bør du også gjøre, og i tillegg bruke den i kampanjer på nettsiden din!

Alt brukeren må gjøre er å registrere seg med navn, adresse o.l. Da fr vedkommende 5 stk Rittersport-sjokolader. I tilleg er vedkommende med i trekningen om en ferie i et feriehus fra Vacasol i valgfritt land, og videre blir brukeren bedt pm å svare på en del spørsmål - der det også er innbakt kjøpetilbud.

Registreringen innebærer at brukeren signer seg på nyhetsbrev. Da tjener du penger. Og hvis brukeren i tillegg kjøper noe underveis i surveyen tjener du enda mer penger.

Lykke til!

Mvh
    Bjørn Jarle

15. Kenneth Dreyer

Det står jo 0.00% utbetaling på den?

Del denne siden