Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

bareare

Medlem
Det er mulig det er litt forskjellig for ulike kunder, men jeg betaler iallefall ikke noe utover provisjonen. Det vil si.. jeg betalte for å få utarbeidet matriell, det kostet noen tusen. Fått veldig fin oppfølging/support så langt. Spennende å se om det fører til noe.
 

Ståle

Medlem
Han snakka vel om å betale 1500 per salg? Euroads betaler ut 1000, dermed ser jeg det sansynlig at de tar 500 eller 33% om du vil. Noe som stemmer overens med at de sier på sine nettsider at dem betaler ut 67% til sine affiliater.

Men bareare sitter selvsagt på fasiten her. :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Om bare dere hadde sluttet å bruke denne tråden som en diskusjonstråd så hadde det jo vært litt lettere å holde oversikt - så fra nå av, ikke snakk, bare tips!
 

Bjrl

Medlem
Enormt bra kampanje hos Euroads nå for de som vil tjene penger kjapt!

Registrer deg hos Euroads på Partneropprettelse (affiliatelink som jeg tjener penger på at du bruker). Gå deretter inn på "Kampanje" og velg "Juni Survey".

Den konverterer FENOMENALT! 35 klikk hittil har gitt meg nesten 350 kroner i inntekt, dvs. nær 10 kr pr. klikk! Jeg har selvsagt sørget for å pushe denne ut til samtlige registrerte epostkunder hos meg selv.

Det bør du også gjøre, og i tillegg bruke den i kampanjer på nettsiden din!

Alt brukeren må gjøre er å registrere seg med navn, adresse o.l. Da fr vedkommende 5 stk Rittersport-sjokolader. I tilleg er vedkommende med i trekningen om en ferie i et feriehus fra Vacasol i valgfritt land, og videre blir brukeren bedt pm å svare på en del spørsmål - der det også er innbakt kjøpetilbud.

Registreringen innebærer at brukeren signer seg på nyhetsbrev. Da tjener du penger. Og hvis brukeren i tillegg kjøper noe underveis i surveyen tjener du enda mer penger.

Lykke til!

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp