Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen her som kjenner til reklameplass.com?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jan

New Member
Emailadressen er fjernet, så den eneste som står for denne adressen nå er du. Burde være mere selektiv med hvem du quoter?

Enda et nytt forsøk på å beskytte en av eierene/venn bak dette useriøse forumet! Lurer på hvem som får mest reklame her inne :)
 

picxx

Well-Known Member
Enda et nytt forsøk på å beskytte en av eierene/venn bak dette useriøse forumet! Lurer på hvem som får mest reklame her inne :)

Du MÅ slutte med dette nerveforringende stoffet du driver med...det er ikke godt for deg :D:D

p.s. hvem forventer du egentlig skal ta deg eller nettsiden din seriøst med all den mannskiten du greier å møke fra deg her inne?
(og joda...det er betydelig mange flere enn kun brukere av dette forumet som leser denne topicen ;) )
 
Sist redigert:

Jan

New Member
Skal si man blir personlig når sanheten kommer frem :)
Egentlig blir jeg ikke overrasket, skjønner at dette er blitt en prinsippsak for noen enkelte her inne..:)

Forresten, er det lov å sende informasjon til denne adresse uten at det skal kategoriseres som spam?

Contact Cranknet | Cranknet Advertising

Fikk forresten ikke svar på dette spørsmålet, kanskje mer viktig å legge ut min e-postadresse med tanke på spam!
 

picxx

Well-Known Member
Fikk forresten ikke svar på dette spørsmålet, kanskje mer viktig å legge ut min e-postadresse med tanke på spam!

Om du er intressert i å annonsere kan du så klart sende en quota.
Om det er reklamering for nettsiden din vil det selvsagt bli oppfattet som spam.
hvor gammel er du egentlig?
 

Jan

New Member
Du MÅ slutte med dette nerveforringende stoffet du driver med...det er ikke godt for deg

eller kanskje omvendt, se på deg selv...når man begynner å krenke andre betyr dette at man har gått tom for ord og samtidig blitt frustrert over at man ikke altid har rett. Lettere å overbevise de små som ikke kan forsvare seg, regner med at det er du som er konge her inne :D:D:eek: sørgelig!

Egentlig var det et bra emne som ble startet opp, synd at det bare er dere som har rett i ting & tang. Egentlig veldig dårlig reklame for dette forumet!
 

ansari

Medlem
Du vet kanskje at det er ulovlig å legge ut andres e-postadresse offentlig uten å spørre eieren om dette? Vennligst fjern adressen med en gang!!

Og du / Rune vet kanksje at det er ulovlig å sende reklame til private epostadresse uten å spørre eieren om dette?
 

picxx

Well-Known Member
Egentlig var det et bra emne som ble startet opp, synd at det bare er dere som har rett i ting & tang. Egentlig veldig dårlig reklame for dette forumet!

Emnet var om reklameplass .com var en bra eller dårlig plass å satse på.
Regner med de fleste har fått svar på det nå.
 

Jan

New Member
Om du er intressert i å annonsere kan du så klart sende en quota.
Om det er reklamering for nettsiden din vil det selvsagt bli oppfattet som spam.
hvor gammel er du egentlig?

Oppfattet som spam skriver du, ok.. hva er forskjellen på om du oppfatter det som spam eller at det blir kategorisert som spam lovmessig? Er det loven som gjelder her eller din egen oppfattelse?

Gjelder ordet spam bare e-post utsendelse eller går vanlig brev/reklame eller via et kontaktskjema på et websted under samme kategori og lov?

Hvorfor lurer du på alderen min, tro vel egentlig at jeg kunne vært far din samtidig som jeg har et hav av utdannelse og erfaring i forhold til deg.. hvertfall om jeg skal sammenfatte måten du oppfører deg på!
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor lurer du på alderen min, tro vel egentlig at jeg kunne vært far din samtidig som jeg har et hav av utdannelse og erfaring i forhold til deg.. hvertfall om jeg skal sammenfatte måten du oppfører deg på!

Deg om det.
Ha en fortsatt fin kveld.. :D
 

Jan

New Member
Og du / Rune vet kanksje at det er ulovlig å sende reklame til private epostadresse uten å spørre eieren om dette?

Ja det vet jeg og gjør det heller ikke for å si det slikt, men regner med at du gjør det iogmed at du henger epostadressen min ut her..da gjør du vel det med andre også regner jeg med, frustasjon kalles det..trangen til å skade andre ligger utenpå.. ført jeg og siden andre holdningen sitter ikke lang inne :)
 

ansari

Medlem
Ja det vet jeg og gjør det heller ikke for å si det slikt, men regner med at du gjør det iogmed at du henger epostadressen min ut her..da gjør du vel det med andre også regner jeg med, frustasjon kalles det..trangen til å skade andre ligger utenpå.. ført jeg og siden andre holdningen sitter ikke lang inne :)

Så du er Rune allikevel og det var deg som sendte spam. :eek:
 

Jan

New Member
Ok, nå har vi gått laaaaaang off topic. Hvis det ikke kommer mere opplysninger ang. reklameplass.com så stenger jeg tråden. Hvis dere vil diskutere andre ting som spam og.lign. så er alle velkomne til å starte en ny tråd. Alle innlegg som er off topic etter denne posten vil bli slettet.

Kanskje på tide å stenge, noe mere usriøst enn dette skal man lete lenge etter for å si det slikt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp