Noen her som kjenner til reklameplass.com?

En tråd i 'Affiliate-programmer' startet av TorsteinO, 19 Jan 2008.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. picxx Well-Known Member

Se tidligere i tråden.
    runemo er borte...er kun "Jan" som er her nå :)

2. Jan New Member

Begynner egentlig å bli lei av dine påstander..men du har vel egentlig ikke så mye annet kreativt å komme med, mener annet enn påstander og personangrep...så enten slutter du med dem eller så bytter jeg navn, vet ikke hva som er best for deg.:eek:

3. ansari

ansari Medlem

Jeg vet det men han påstå jo hardnakket at han ikke var rune men nå sier han selv at han er det :)

God natt

4. picxx Well-Known Member

Får la meg vite hva du bytter til neste gang da, slik at jeg får merge kontoene dine før du begynner noen agenda... lol

5. Jan New Member

"Ved å akseptere disse reglene, lover du at du ikke vil legge inn noen innlegg som er motbydelig, vulgær, seksuellt rettet, hatfullt, truende, eller som ellers er i strid med gjeldende lover."

Godt at dere holder dere til deres egene regler, tryggt å vite at man virkelig er på et seriøst forum :)

Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?

6. picxx Well-Known Member

Fort gjort å overse noen regler :)
    Er du ikke glad for at du ikke er utestengt da?
    Det kan fort ordnes :)

7. Jan New Member

Da må dere bare utestenge meg, for jeg er ærlig nok og det dere prøver på er bare tull :)
    Kan vel egentlig si det på en annen måte, gutteklubben får motstand og det tåles ikke!

Ingen som vil være seriøse og svare på spørsmålet, bare personfixerte folk her?

8. picxx Well-Known Member

Hvilket spørsmål mister?
    Spørsmålet i denne topicen er hvorvidt din internettside er noe å satse på, og det er vel besvart opptil flere ganger. Om du har andre spørsmål, vennligst start en ny tråd.

9. Jan New Member

"Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?"

10. picxx Well-Known Member

Denne topicen omhandler ikke adbrite, eller noen andre enn deres nettside, er det virkelig så vanskelig å skjønne?

11. Jan New Member

Like vanskelig som du påstår at jeg har noe med reklameplass å gjøre, ser bare at reklameplass har samme oppbygging og leverandør som eks. adbrite og derfor stiller jeg spørsmålet :)
    Slakter dere reklameplass så slakter dere også eks. adbrite, så hvorfor ikke svare på et seriøst spørsmål?

12. picxx Well-Known Member

Ingen som har "slaktet" noen her, men det er kommet en god del konstruktive tilbekemeldinger som du tydeligvis gir blanke i å ta til deg.

Hvilket "seriøst spørsmål" du ønsker besvart har jeg enda tilgode å se.

13. Jan New Member

Ha det godt folkens, har fått mye godt stoff å skrive om :)

Overskrift:

Er norske webmaster forums seriøse eller maler de bare for egen interesse?

Takk for testen og vennligst slett meg som bruker på dette forumet :)

Sist redigert: 27 Jan 2008
  14. picxx Well-Known Member

Det er gjort:)

15. clinton4

clinton4 Medlem

Klarer ikke å la være. Tenk om han er Schizofreni og faktisk ikke selv er klar over at han er Rune og Jan :eek:

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden