Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen her som kjenner til reklameplass.com?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Jan

New Member
Så du er Rune allikevel og det var deg som sendte spam. :eek:

Begynner egentlig å bli lei av dine påstander..men du har vel egentlig ikke så mye annet kreativt å komme med, mener annet enn påstander og personangrep...så enten slutter du med dem eller så bytter jeg navn, vet ikke hva som er best for deg.:eek:
 

picxx

Well-Known Member
Begynner egentlig å bli lei av dine påstander..men du har vel egentlig ikke så mye annet kreativt å komme med, mener annet enn påstander og personangrep...så enten slutter du med dem eller så bytter jeg navn, vet ikke hva som er best for deg.:eek:


Får la meg vite hva du bytter til neste gang da, slik at jeg får merge kontoene dine før du begynner noen agenda... lol
 

Jan

New Member
Får la meg vite hva du bytter til neste gang da, slik at jeg får merge kontoene dine før du begynner noen agenda... lol

"Ved å akseptere disse reglene, lover du at du ikke vil legge inn noen innlegg som er motbydelig, vulgær, seksuellt rettet, hatfullt, truende, eller som ellers er i strid med gjeldende lover."

Godt at dere holder dere til deres egene regler, tryggt å vite at man virkelig er på et seriøst forum :)

Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?
 

picxx

Well-Known Member
"Ved å akseptere disse reglene, lover du at du ikke vil legge inn noen innlegg som er motbydelig, vulgær, seksuellt rettet, hatfullt, truende, eller som ellers er i strid med gjeldende lover."

Godt at dere holder dere til deres egene regler, tryggt å vite at man virkelig er på et seriøst forum :)

Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?

1.13 Flere brukerkontoer
Hvert enkelt medlem kan kun ha en konto/brukernavn. Hvis man opererer med to eller flere kontoer/brukernavn vil man utestengt fra forumet.

Fort gjort å overse noen regler :)
Er du ikke glad for at du ikke er utestengt da?
Det kan fort ordnes :)
 

Jan

New Member
Fort gjort å overse noen regler :)
Er du ikke glad for at du ikke er utestengt da?
Det kan fort ordnes :)

Da må dere bare utestenge meg, for jeg er ærlig nok og det dere prøver på er bare tull :)
Kan vel egentlig si det på en annen måte, gutteklubben får motstand og det tåles ikke!

Ingen som vil være seriøse og svare på spørsmålet, bare personfixerte folk her?
 

picxx

Well-Known Member
Ingen som vil være seriøse og svare på spørsmålet, bare personfixerte folk her?

Hvilket spørsmål mister?
Spørsmålet i denne topicen er hvorvidt din internettside er noe å satse på, og det er vel besvart opptil flere ganger. Om du har andre spørsmål, vennligst start en ny tråd.
 

Jan

New Member
Hvilket spørsmål mister?
Spørsmålet i denne topicen er hvorvidt din internettside er noe å satse på, og det er vel besvart opptil flere ganger. Om du har andre spørsmål, vennligst start en ny tråd.

"Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?"
 

picxx

Well-Known Member
"Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?"

Denne topicen omhandler ikke adbrite, eller noen andre enn deres nettside, er det virkelig så vanskelig å skjønne?
 

Jan

New Member
Denne topicen omhandler ikke adbrite, eller noen andre enn deres nettside, er det virkelig så vanskelig å skjønne?

Like vanskelig som du påstår at jeg har noe med reklameplass å gjøre, ser bare at reklameplass har samme oppbygging og leverandør som eks. adbrite og derfor stiller jeg spørsmålet :)
Slakter dere reklameplass så slakter dere også eks. adbrite, så hvorfor ikke svare på et seriøst spørsmål?
 

picxx

Well-Known Member
Slakter dere reklameplass så slakter dere også eks. adbrite, så hvorfor ikke svare på et seriøst spørsmål?

Ingen som har "slaktet" noen her, men det er kommet en god del konstruktive tilbekemeldinger som du tydeligvis gir blanke i å ta til deg.

Hvilket "seriøst spørsmål" du ønsker besvart har jeg enda tilgode å se.
 

Jan

New Member
Ingen som har "slaktet" noen her, men det er kommet en god del konstruktive tilbekemeldinger som du tydeligvis gir blanke i å ta til deg.

Hvilket "seriøst spørsmål" du ønsker besvart har jeg enda tilgode å se.

Ha det godt folkens, har fått mye godt stoff å skrive om :)

Overskrift:

Er norske webmaster forums seriøse eller maler de bare for egen interesse?

Takk for testen og vennligst slett meg som bruker på dette forumet :)
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp