Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeTracker etablerer seg i Norge

TradeTracker fortsetter sin ekspansjon og åpner kontor i Norge

TradeTracker er et selskap som tilbyr online annonsører og medier muligheten til å administrere og optimalisere sine salgs- og markedsføringsaktiviteter på ”no cure – no pay”-basis, eller såkalt ”affiliate marketing”. Selskapet ble etablert i Nederland i 2004 og har de siste årene hatt en kraftig vekst i Europa. TradeTracker har kontorer i Tyskland, Storbritannia, Belgia, Nederland, Finland, Sverige, Polen og Ungarn. Inkludert TradeTracker Norway som nå åpner kontor i Bergen, har selskapet kontor i 9 land.

TradeTracker har som mål å bli den største aktøren innen affiliate marketing i Europa. Administrerende Direktør i TradeTracker International Paul van Doorn sier: ”We have found that a further expansion in Europe is very attractive to our big and international advertisers. Since we are one of the few companies offering a high quality and scalable platform, we welcome more international customers. In particular, there is a strong demand for an easy-to-use, single interface platform, where advertisers can monitor and manage all their online campaigns throughout Europe.”

Den skalerbare løsningen gjør at også mindre annonsører med begrensede budsjetter kan benytte seg av nettverket til TradeTracker. Ingen annonsører er for små.

Erfaringer fra TradeTrackers andre markeder er at vår programvare er den affiliatene foretrekker, mye grunnet vår helt transparente løsning.

Andre fordeler med å være TradeTracker affiliate :

  • Direkte tilgang til annonsører
  • Effektiv optimalisering av dine annonseplasser
  • Tydelige og omfattende rapporter i sanntid
  • Pålitelige betalinger til rett tid
  • Markedets mest sofistikerte tracking
  • Enkel implementering
TradeTracker Norway regner med å være operativt fra 1. juli 2011, men vi er åpen for registrering omgående.

Les mer om TradeTracker Norway på TradeTracker.com/no

Tryggve Fitje,
Account Director, TradeTracker Norway
logo.png

TradeTracker Norway
E-mail: TryggveFitje@tradetracker.com
Internett: TradeTracker.com/no
 

Keanu

Geek
Velkommen til Norge. :)

Har registert meg, og følger dere med spenning. Håper virkelig dere får til noen interessante partnere, da det i dag er hovedsaklig Tradedoubler, og til en viss grad Zanox (buy.at) som har dette markedet i dag.
Vær så snill, ha noe annet enn lead-kampanjer med ubeskrivelige "terms of signup" og sender en masse e-post i ettertid. Vi trenger flere som kjører gode "% av salg"-kampanjer, noe det er svært lite av nå, og som jeg tror flere seriøse affiliates er interessert i.

Personlig ønsker jeg også API og XML-feed i så stor grad som dere har mulighet til. Lykke til! :)
 

kongen

kongemedlem
Morsomt med nye aff.nettverk som kommer, men er ikke timingen for etablering litt dumt med tanke på den nye cookie-loven?

Hvilke kampanjer har dere akkurat nå?
 
Hei alle,

Hyggelig å høre at dere setter pris på nye aktører i markedet. Jeg skal prøve å svare dere så kort og konsist som jeg kan

Hvor i landskapet ligger dere? Nærmest TD/Adservicemedia eller Mikkelsen/Euroads?

Vi ønsker ikke å definere oss i en av disse gruppene. Vi anser alle som konkurrenter. Vårt hovedfokus ligger i CPO-avtaler, med andre ord avtaler med provisjon av salgssum.

”no cure – no pay”, betyr det også at annonsører ikke betaler innmeldingsavgifter eller andre faste avgifter?

Vi opererer med en oppstartavgift og en mindre fast månedlig avgift. Vi skal bidra med å øke konkurransen i Norge, noe som vil gagne både annonsører og affiliates.

Har du en liste over annonsører?

Vi har en liste med nasjonale og internasjonale vi arbeider med internt, men ingen av annonsørene vil bli offentliggjort før vår planlagte åpning 1. juli. Det vil da være tilgjengelig på nettstedet vårt under Kampanjer . De vil også bli tilgjengelig via den innloggede delen til affiliates.

Vær så snill, ha noe annet enn lead-kampanjer med ubeskrivelige "terms of signup" og sender en masse e-post i ettertid. Vi trenger flere som kjører gode "% av salg"-kampanjer, noe det er svært lite av nå, og som jeg tror flere seriøse affiliates er interessert

Vårt klare fokus er på CPO avtaler. Altså % av salg. Vi kommer likevel til å tilby lead baserte avtaler, samt klikkbaserte og visningsbaserte avtaler, men også kombinasjoner av disse modellene, så fremt annonsører ønsker det. Det viktigste for oss er å sørge for at alle kampanjer blir lønnsomme for både annonsør og affiliate, uavhengig av modell.

Personlig ønsker jeg også API og XML-feed i så stor grad som dere har mulighet til. Lykke til!

Det er bra, vi tilbyr begge deler. API'en er webservices basert på SOAP protokollen. Dokumentasjon er tilgjengelig på det innloggede området.

Morsomt med nye aff.nettverk som kommer, men er ikke timingen for etablering litt dumt med tanke på den nye cookie-loven?

Vårt internasjonale hovedkontor har utviklet en trackingteknologi som benytter seg "first party cookies", og slik vi tolker det nye EU-direktivet unngår vi derfor denne problematikken.

Vi synes fatisk timingen vår er veldig bra. Det har vært trykk fra flere av TradeTrackers internasjonale annonsører om etablering i Norge. Det norske markedet er overmodent for mer oppmerksomhet og konkurranse innen affiliate maketing.
 

picxx

Well-Known Member
Er dere en klar konkurranse mot adservicemedia (som jeg ser på som eneste seriøse affiliatepartner i øyeblikket) kan dere få noen CPM fra meg i mnd, fulgt at dere er affiliatefriendly.
I motsatt tilfelle vil jeg ikke ta mye for å henge dere ut her på webforumet.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Gleder meg til et nytt affiliatenettverk. Har regga meg med flere firmaer :)
 

kongen

kongemedlem
Hvis du skulle fortelle hvordan tradetracker er annerledes enn tradedoubler og zanox med én setning, hvordan ville denne lyde?
 

picxx

Well-Known Member
Hvis du skulle fortelle hvordan tradetracker er annerledes enn tradedoubler og zanox med én setning, hvordan ville denne lyde?

Det kan jeg gjøre....

Vi har en kulere front... :D
 
Topp