Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeTracker etablerer seg i Norge

TradeTracker utvikling

For å svare noen av de tidligere kommentarene her i tråden:

Vi anser oss selv som en klar konkurrent til TradeDoubler, til tross for at dette ikke enda gjenspeiles i våre kampanjer. TradeDoubler har en sterk posisjon i Norge på grunn av sin tidlige oppstart her til lands, men vi har tatt opp konkurransen med TradeDoubler i flere andre europeiske land med et tilsvarende utgangspunkt, og vi akter å gjøre det samme her.

Vi jobber stadig med å få ut flere kampanjer. Vi satser sterkt på å få med stabile, kjente nettbutikker med salgsprovisjon, som kontinuerlig genererer salg. Vi har blant annet lansert Haugen Bok, som er en av Norges mest omsettende online bokkjeder. Det venter også kampanjer for forbrukslån som tradisjonelt sett er svært lønnsomme (for begge parter).

Ellers kan vi fortelle at vi har åpnet en Facebook-side, hvor vi inviterer til dialog med affilates og annonsører, og tar i mot både gode forslag og kritikk. Dersom dere har forslag til kampanjer dere ønsker å se i TT-systemet, kan dere fortelle oss der. Da skal vi gjøre vårt for å se til at det skjer. Gode affiliates er vårt beste salgsargument for å skaffe gode og stabile annonsører. Gå inn på vår Facebook-side her - https://www.facebook.com/TradeTracker.Norway


Vi minner også om vår Second tier affiliate kampanje. Kort fortalt gir vi 5 % av omsetningen til alle affiliates du har skaffet via denne kampanjen. Dere kan også legge til et eget dashboard på oversiktsiden som viser hvor mye provisjon dine “rekruterte” subaffiliates genererer for deg.

Om noen her ønsker å kontakte oss direkte, kan dere sende mail til:

slongva@tradetracker.com eller
TryggveFitje@tradetracker.com
 

Tonny Kluften

Administrator
Vi har blant annet lansert Haugen Bok, som er en av Norges mest omsettende online bokkjeder. Det venter også kampanjer for forbrukslån som tradisjonelt sett er svært lønnsomme (for begge parter).

Fint at dere får Haugen bok og den type seriøse bedrifter.

Ang. forbrukslån (og andre produkter) så må dere nok gi affiliates en god nok grunn (les, nok penger) til å bruke dere hvis dere venter at de skifter til dere. Adservice Media f.eks. er veldig bra på det. Det er så små volumer pr. affiliate i forbrukslån at det nytter ikke å bare ligge en tier over i provisjon. Dere må ta i så det monner, hvis ikke så tar ikke affiliatene seg bryet med å skifte til dere. Vel, dette vet dere nok, ville bare skravle litt. :)
 

metallian

Medlem
Synes oppstarten er lovende og venter spent på mer.

HAr postet på FB men gjentar her- en annonsør for fotballutstyr (drakter mm) og reiser skulle jeg gjerne hatt, ingen norske tilbydere har noe skikkelig der pr.d.d og jeg må via svensk og dansk TD for å få dette idag noe som nok hemmer salget noe.
 
Sist redigert:

Mikkel79

Medlem
Synes oppstarten er lovende og venter spent på mer.

HAr postet på FB men gjentar her- en annonsør for fotballutstyr (drakter mm) og reiser skulle jeg gjerne hatt, ingen norske tilbydere har noe skikkelig der pr.d.d og jeg må via svensk og dansk TD for å få dette idag noe som nok hemmer salget noe.

Fotball reiser/billetter skulle jeg også gjerne hatt flere å sende til, nå er det kun Ticketservice som jeg vet om.
 

Erlend

Medlem
Trygve, kanskje det er en idé å informere publisherne om at dere gir 10 kroner mindre for en kampanje?
 
Vi har ikke endret provisjonen til Toluna-kampanjen siden oppstart. Du kan jo sende meg en mail med et skjermbilde som viser når det endret seg, så kan vi se om vi finner ut av dette.
 

Erlend

Medlem
Vi har ikke endret provisjonen til Toluna-kampanjen siden oppstart. Du kan jo sende meg en mail med et skjermbilde som viser når det endret seg, så kan vi se om vi finner ut av dette.

Jeg har selvfølgelig ikke noe skjermbilde av det, men kampanjen startet på 27 kroner, og nå er den nede i 18 kroner. Det er jeg nesten sikker på.
 
Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Jeg har selvfølgelig ikke noe skjermbilde av det, men kampanjen startet på 27 kroner, og nå er den nede i 18 kroner. Det er jeg nesten sikker på.

Ifølge mottatt epost ved kampanjestart så startet Toluna på 18 kroner. De har ikke senket provisjonen slik jeg ser det. Sjekk epostene dine og du ser det samme.
 
Topp