Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kampen om cookies: nettleser-plugins

Dama kom for tre sekunder siden ned og så at hun hadde funnet en veldig fin side.. den het kickback, "for det er jo så bra at jeg får penger for å handle". Jeg ble merkelig nok flyforbanna, og hun lurte på hva som er feil med den. Og når jeg skulle til å forklare så mente hun at jeg hadde fortalt det før.. jeg ba ho avinstalere nettleserpluginen.
 

picxx

Well-Known Member
abroke; for brukere er det faktisk en veldig flott tjeneste. man får automatisk beskjed om når man kan smekke inn med rabatter og tilbud. Det er jo for bransjen den er døden. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor flere ikke smekker til noe lignende og konkurrerer med kickback og kelkoo (muligens ikke lansert i norge enda?) all den tid dette er godtatt av affiliatenettverkene?
 
abroke; for brukere er det faktisk en veldig flott tjeneste. man får automatisk beskjed om når man kan smekke inn med rabatter og tilbud. Det er jo for bransjen den er døden. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor flere ikke smekker til noe lignende og konkurrerer med kickback og kelkoo (muligens ikke lansert i norge enda?) all den tid dette er godtatt av affiliatenettverkene?

Helt klart en super tjeneste for brukere, men at dama mi skal slutte å bruke mine sider og gi pengene til noen andre er jeg ikke særlig gla i..
 

picxx

Well-Known Member
Helt klart en super tjeneste for brukere, men at dama mi skal slutte å bruke mine sider og gi pengene til noen andre er jeg ikke særlig gla i..

hahaha.... :D:D
 

kongen

kongemedlem
Jeg lurer på hvorfor StarTour trakk seg fra TD..? :eek:

Ingen bedrifter trekker seg fra annonsering hvis annonseringen gir plussresultater...
 
Jeg lurer på hvorfor StarTour trakk seg fra TD..? :eek:

Ingen bedrifter trekker seg fra annonsering hvis annonseringen gir plussresultater...

Det samme har slått meg.. den eneste grunnen jeg kan tenkte meg er at de ikke ønsker at merkenavnet deres skulle bli reklamert for av nettsider de ikke viste om..
 

picxx

Well-Known Member
Var det ikke slik at star tour ble varslet avsluttet hos TD en god stund før noe kom på trykk i aftenposten, om jeg ikke husker feil?
 
Var det ikke slik at star tour ble varslet avsluttet hos TD en god stund før noe kom på trykk i aftenposten, om jeg ikke husker feil?

Ja, det er sånn jeg har forstått det.. nå tenkte jeg i grunnen ikke bare på denne saken, men at noen annonsører ikke ønsker å ha reklame tilfeldige steder.
 

kongen

kongemedlem
StarTour har jo godkjent alle sidene da alle sider må søke om å få bli partner/affiliate. Og StarTour hadde avsluttet samarbeidet med TD lenge før artikkelen i Aftenposten...
 

Frode

Medlem
Mail fra TD:
"Kvartalets affiliate!
4 ganger i året kårer MPX.no kvartalets affiliate.
Vinneren for Q1 ble Kickback.no! MPX.no gratulerer og ønsker alle lykke til for Q2!"
 

picxx

Well-Known Member
Mail fra TD:
"Kvartalets affiliate!
4 ganger i året kårer MPX.no kvartalets affiliate.
Vinneren for Q1 ble Kickback.no! MPX.no gratulerer og ønsker alle lykke til for Q2!"

Kameraderi.
På samme måte her som i andre bransjer.
Langt fra første gangen kickback, ikke overraskende, vinner konkurranser og interne tevlinger hos tradedoubler. Det har jo selvsagt ikke noe med at en av de som står bak kickback jobber i TD.. :D
 

Hupsey

Medlem
nå var det vel MPX som kåret. Uanset er enig i at dette er håpløst. Snyltere er vel et ord som kan brukes om dem..
 

kongen

kongemedlem
Ansatte i TradeDoubler har normalt ikke lov til å drive med affiliatemarkedsføring på si. Personen som det dreier seg om, ble derimot ansatt i TradeDoubler som eksisterende affiliate...

Har dere gått bort fra dette? Det er vel flere i TD som driver med affiliatemarkedsføring på si...
 
Topp