Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvilket NO ville du helst hatt?

Så du lar dem ha logoen sin oppe til venstre kun for å være grei?

Ja, det stemmer.

Så du leier ut domenet til Aftenposten pr. år?

Nei, jeg tar ikke betaling for trafikken.

Det neste du skal prøve å lure oss til å tro er vel at du eier apekatten.no, babyen.no, belgia.no, bilutsalg.no, dept.no, korea.no, purken.no, qx.no, selvklebende.no,
skarning.no, sveits.no, ustemplede.no, ustemplet.no, direktør.no og øø.no også :D

Helt enig! Men husk at alle domener er kun til "låns" Hvis du ikke betaler årsavgiften så er det "over og ut":)
 
Sist redigert:

Bjørn

Domenespekulant
Er forskjell på å være snill og dumsnill DC ;-) hehe.. Så flott domene, så burde du ta deg tid til å utvikle det, leie det ut eller selge det til de eller andre interesserte :)
 

Beergear.no

Medlem
Hvem gidder leie et domene?
Er det da snakk om langtidsleie?
Kjedelig å bygge opp et nettsted om eieren plutselig ikke vil leie ut mer...
Er dette vanlig?
 

Bjørn

Domenespekulant
Er vel relativt vanlig, ihvertfall i utlandet. De gjør som regel avtale over endel år.
 

Bjørn

Domenespekulant
Ingen "eier" noen domener, du leier gjennom en registrar fra norid som styrer *.no, som har en avtale med icann som styrer tld'ene.

I teorien ja, men sålenge man betaler fast årlig "leie", så "eier" man vil jeg si. Ellers ville vel ikke salg vært tillatt? Er det tillatt å selge en leilighet man "eier"?
 

Bjørn

Domenespekulant
I teorien ja, men sålenge man betaler fast årlig "leie", så "eier" man vil jeg si. Ellers ville vel ikke salg vært tillatt? Er det tillatt å selge en leilighet man "eier"?

hmmm... Claustaler-en som har skylda... leilighet man "leier" skulle det nå stått...
 
Topp