Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på kredittkortside

Erlend

Medlem
Headeren skal forandres når siden skal oppdateres. Skal også få lagt inn "relaterte artikler". Noen som har andre tips?
 

zapotek

Medlem
Jeg ville ha droppet jukset med rich snippets om jeg var deg. Tror G kommer til å slå hardt ned på dette snart, systemet slik det er idag misbrukes over en lav sko på webben. Det er ikke så vanskelig å lage en algoritme som siler ut alle sider hvor snittratingen på stjerner ligger mellom f.eks. 4,7 og 5. Trenger ikke å være atomforsker (webforsker?!?) for å skjønne at det siste innlegget der ikke har fått 4,9 i snitt og 46 stemmer.

Kort sagt, jeg tror det er en kortsiktig strategi som før eller siden biter webmasteren i rumpa.
 

Erlend

Medlem
Jeg ville ha droppet jukset med rich snippets om jeg var deg. Tror G kommer til å slå hardt ned på dette snart, systemet slik det er idag misbrukes over en lav sko på webben. Det er ikke så vanskelig å lage en algoritme som siler ut alle sider hvor snittratingen på stjerner ligger mellom f.eks. 4,7 og 5. Trenger ikke å være atomforsker (webforsker?!?) for å skjønne at det siste innlegget der ikke har fått 4,9 i snitt og 46 stemmer.

Kort sagt, jeg tror det er en kortsiktig strategi som før eller siden biter webmasteren i rumpa.

Haha, mine metoder er ikke noe verre enn konkurrentene ;)
 

Speca

Medlem
Hva angår kredittkort, og det som skal ranke på kredittkort, så burde alle ha gjort noe slikt design som kredittkortet.com

Kredittkort - sammenlign og finn beste kredittkort

Hvis man har sett på den siden der en gang, så er det svært få andre kredittkortsider i landet som har noe å stille opp med. Det må isåfall være KredittkortGuiden.com | ForbrukslÃ¥n og Kredittkort og Kredittkort - Sammenligning av de beste kredittkortene i Norge

Resten er jo bare blogger, ikke noen med særlig sammenligning. Jeg skjønner ikke at det er mulig å tenke blogg når man skal sammenligne kredittkort. Selv ville jeg hatt en tydelig analysedel, og en tydelig bloggdel. Analysedelen på root av siden, mens bloggen på f.eks domene.com/blog.
 
Topp