Kjapp og trygg hosting for Wordpress

valg open source nettbutikk

joro

New Member
Hei
Har testet ut noen fprskjellig open source nettbutikkløsninger. Men ikke testet språkversjoner enda. Hvilken av de ulike løsningene har de beste norske oversettelsene?

navn og versjon mottas med takk:)
 

joro

New Member
Jo takk, jeg vet om mange muligheter, både betal og ikke betal løsninger.
Har testet følgende løsninger:
- prestashop
- oscommerce
- nopcommerce
- opencart

Spørsmålet er fremdeles hvilken opensource løsning som har den beste norske oversettelsen. Språk er jeg rimelig dårlig på, så jeg hadde håpet at noen som hadde testet litt kunne bidra med noen tips!

Ser at opencart har nedlastbar norsk modul til versjon 1.5.3.1, men har ikke testet den i påvente av noen tips:)
 

noekult

Medlem
Hei. Bumper denne litt. Havnet her (igjen) gjennom Google-søk. Har skjønt at oversettelsene der ute ikke er 100% komplette, og at man kan (som nevnt av forumbrukere over) lett gjøre om til norsk selv der det kun er engelsk. Har jeg skjønt det riktig? Gjelder dette for moduler man kan kjøpe også?

Har nemlig falt for Prestashop sine themes/oppsett, og har ingen problemer med å betale litt for å få modulene jeg trenger.

Jeg skal selge accessories innen bil, og har falt for følgende theme:
Template 37492
(bare til info).

PS. Noen som har erfaring med Prestashop og vedleggelse av angrefristskjema pr. e-post?
 

alterego

Medlem
Angrerettskjema

Hva når kunden har oppgitt feil e-postadresse slik at den automatiske utsendelsen av ordrebekreftelse m/angrerettsskjema ikke kommer frem til kunden?

Er dette kunden sitt problem eller må selger da være oppmerksom på dette og sende angrerettskjema med leveransen?
 

Atian

Medlem
Vi bruker Magento versjon 1.7. Her er oversettelsene noe mangelfull. Ca. 85 % pr. i dag.
For øvrig er Magento svært krevende mht innstillinger, justeringer, design. Du bør kunne webprogrammering på godt nivå for å overleve...
 

spikre

peterhamre.no
Hva når kunden har oppgitt feil e-postadresse slik at den automatiske utsendelsen av ordrebekreftelse m/angrerettsskjema ikke kommer frem til kunden?

Er dette kunden sitt problem eller må selger da være oppmerksom på dette og sende angrerettskjema med leveransen?

Hvis du sender en vare til "feil" adresse fordi kunden ikke har oppgitt riktig. Er det ditt, posten eller kundens problem? Juridisk sett er det kundens. På samme måte er det med elektroniske adresser.
 

Diana Dahn

Medlem
SmartWeb-systemet gir full tilgang til HTML / CSS / Javascript

Har du tjekket SmartWeb? Det er en nettbutikk-løsning som gir full tilgang til kilde-koden slik at du selv kan endre designen og andre funksjoner. Systemet er oversat til mer enn 10 forskjellige språk og selve administrasjonen finnes på norsk, dansk, engelsk og snart svensk.

Det er også bygget CMS i netløsningen, så det er lett å administrere innholdet.

Hjemmeside: SmartWeb Nettbutikk og CMS | Nettbutikk løsning | CMS system | Online software til nettside og e-handel
 
Topp