Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny Penguin i 2013 og ny panda til helgen

zapotek

Medlem
Hvis man søker på "kredittkort", så ser man at kredittkortguide.no kommer opp på førsteplass. Er det slik at det er bare å kjøpe drøssevis av lenker fra norske og engelske nettsider, så kommer man opp på førsteplass? Det er ihvertfall hva denne nettsiden har gjort.

Hehe vis med en "sammenlign kredittkortside" med så mye som en naturlig innlenke.
 

Ole Avranden

utvandret
Kan med stolthelt si ja til det Zapotek. Ikke mange, men nok til at flertallsformen "linker" kan brukes.
Den scorer ikke så bra i serp enda da, dessverre. Men med litt mer innsats, og hjelp fra Googles anti-spam-initiativ er det forhåpentligvis mulig å klatre litt snart.
 

Ole Avranden

utvandret
Foreløpig er det ikke skrevet så mye, bortsett fra at det rulles ut en ny oppdatering i løpet av uker.
Merkelig nok var det ingen hint i Cutts' uttalelse denne gangen...
 

looper

Medlem
Jeg tror egentlig vi kan lese hintene fra signaler de har sendt tidligere. Jeg gleder meg til å se den i aksjon ;) Men nei har ikke kommet så mye mer enn en tweet hvor det ble bekreftet at pingvinen er på vei. Så hva dette bringer gjenstår å se!
 

Ole Avranden

utvandret
Vi har vel sett deler av den i aksjon allerede, hvor SERPn til enkelte nisjer og konkurranseutsatte søkeord har kjørt berg- og dalbane. Men det blir spennende å se om de klarer å komme nærmere målene som ble satt ved innføringen av penguin/panda.
 

zapotek

Medlem
Har en stygg mistanke om at denne oppdateringen kommer til å ta med seg en gode del små publishere "med rent mel i posen" i samme dragsug som blackhat'erne. Vinnerne blir store merkenavn, offentlige nettsteder og andre store organisasjoner.
 
Topp