Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny nettbutikk selges rimelig, 8000kr!!

TorsteinO

Art Director & grunder
Mulig jeg tar feil, men jeg har alltid forstått det som at tollkreditt IKKE går (eller ihvertfall ikke er lov) å bruke på den måten - se f.ex. de siste postene i denne tråden:

https://www.webforumet.no/forum/nettbutikk/20081-omg-problemer-med-toll-moms-med-dropshipping.html

I papirene fra Tollregion Øst, som vi fikk dem fra, står det følgende:
Tollkreditten må bare brukes ved fortolling av varer til -eller utførsel av varer fra -kreditthaveren.

Kundene til en DS er ikke kreditthaveren og har ikke fått innvilget tollkreditt!

Men for all del, det kan godt hende jeg har misforstått.
 
Ok, mener å huske at jeg fikk til svar at det var mulig, men hos min leverandør står mitt firma som avsender i fraktpapirene, kanskje forskjellig praksis på det.

Men i verste fall kan man jo fortolle sendingen manuelt?

Det enkleste jeg kom frem til var å inkludere mva i prisen, men jeg lastet ned en plugin som trakk fra mva igjen i kassen, og ga beskjed til kunden at det resterende beløpet skulle betales hos posten. Så skrev leverandøren min utsalgspris på pakkene slik at det ikke ble forskjell fra kundens faktura og fraktpapirene. Men dette var dyre varer i utgangspunktet så det ble alltid fortollet og momsbelagt.
 

Remi-AB

Medlem
Siden dette har blitt noe helt annet enn en salgstråd så velger jeg og droppe og selge nettbutikken min her.

De 5000kr jeg krever for nettsiden er ingenting jeg trenger, jeg ville bare sende stafittpinnen videre pga mindre tid til dette enn forventet.

Åssen driften, shipping, varer, avtaler og alt skal være i fremtiden kunne dere styrt selv.
Jeg mener bare domenetnavnet er verdt ett par tusen, det er skikkelig catchy og jeg har fått utrolig mange gode tilbakemeldinger på det.
Det passer perfekt til alt innen skate / snow, det jeg selger osv osv.

Jeg svarer fra nå på ingen hendvendelser hvis det ikke skulle vært ett bud over 5000kr som kom NUUUU.
 

Remi-AB

Medlem
Jeg skulle gjerne solgt, men her blir det bare diskusjon om driften osv osv.

Det har ikke kommet bud over 5000kr så derfor selger jeg ikke.
Kommer det bud på 5500kr så skal jeg ta det med den personen!

Det folk ikke forstår her er at man kjøper en nettbutikk som er klar for bruk, man kjøper ikke en butikk som er i drift skikkelig ennå.

Åssen leverandør/annet personen vil bruker legger jeg meg ikke oppi.
Men avtalen min med devilwear følger med, bare den koster 2-3000kr!

Er noen inntr, kom med bud over 5000kr så er Flippin - kjente merkevarer til lave priser! deres!
 

bjoern.p

New Member
Hei!

Jeg vurderer og selge min nettbutikk veldig rimelig.
Har ikke rukket og få noe omsetning eller stor kundemasse ennå.
Startet opp 26. April 2013!
Jeg vil selge den pga jeg har mindre tid til dette enn hva jeg trodde da jeg startet.

Har lagt penger i design, leverandøravtaler og facebook markedsføring.


Jeg har personlig skikkelig trua på butikken! Føler jeg har finni rett domenetnavn osv.
Butikken selger pr. idag klokker, solbriller, capser, bagger og sko osv.

send PM for url og mer info.
Her kan dere gjøre ett kupp faktisk.

Hei,dersom du ikke har solgt siden din enda, værsåsnill,kontalt meg
 

Remi-AB

Medlem
Til slutt godtok jeg bud på 5000kr, jeg hadde 2 stk som ville gi denne prisen, men til syvende og sist så var begge ganske useriøse så det gikk ikke.

Jeg får ikke brukt butikken så jeg må bare bli kvitt den.

Dette er inkl:
domenet, avtale med devilwear, klar nettbutikk, facebook side med 110 likes og tøft design.
Butikken har ikke rukket å få omsetning ennå, man kjøper som sagt flere ganger, en nettbutikk som er klar til bruk!

Dropshipping avtalten med devilwear må ikke brukes. Men dere får den med!
Kommer det ingen OK bud så legger jeg siden ned og selger domeneret for deg selv senere

BUD???
 

Remi-AB

Medlem
Nå har jeg fått så utrolig mange hendvendelser, flere bud også fra dere.

Men jeg er så overrasket over useriøsiteten av medlemmene her! Altså,
Her presenterer jeg en ferdig nettbutikk løsning med domene Flippin - kjente merkevarer til lave priser!
Det følger med en partneravtale med en engelsk leverandør ( Devilwear ) om man ønsker det.

Jeg har sagt fra starten at jeg ville ha 8000, men at jeg selger for rundt 5000kr hvis kjøper er seriøs.

FØRSTE punkt jeg reagerer sterkt på er at folk blir overrasket når de ser at leverandøren jeg har brukt er utenlansk. Folk babler om mva, toll osv, JA det er jo greit. Men det er vel ikke mitt problem? Dere må vel selv bestemme hvem produkter dere vil selge på siden? eller hvordan dere vil gjøre dette?

Jeg selger som sagt en nettbutikk som er klar til bruk, med oppsett, design og kult domene.
Varene jeg har lagt inn til nå kan slettes på 2 minutter, jeg har heller ikke bestemt meg for å bruke dette.

Men til dere som sender PM med bud på 1500kr og 2000kr dere burde skamme dere. Tror dere virkelig jeg selger noe til 2000kr som jeg egentlig krever 8000kr for?
Jeg har brukt over 7000kr tilsammen på design og avtaler. + arbeid som er gjort av meg selv.


Jeg vil jo bare bli kvitt siden og gi stafettpinnen videre til noen som vil drive en nettbutikk med navn : flippin !

Man kan jo selge mye under det navnet? Sorry meg, men jeg blir så forbannet og frustrert på useriøse intressenter. Har vel fått 25 PM hvor folk ønsker INFO. Vil dere bare få ideer og annet?

Kom med bud! Jeg selger på dagen om prisen er riktig. Siden det virker som dere her inne mener den ikke er verdt 5000kr så selger jeg til første mann som gir meg 3500kr!

FERDIG PRUTA, FERDIG DISKUTERT! Ingen flere spørsmål om leverandører og dropshipping avtaler. ALT STÅR her....

SEND BUD ikke annet på PM, ellers ser jeg på denne saken som CLOSED! Orker ikke mer tull og useriøse folk.
 

Tonny Kluften

Administrator
Hehe, skjønner godt problemet ditt Remi. Men bare husk på at folk er veldig usikre på ukjente ting, det er nok mer usikkerhet enn useriøsitet som får folk til å grave og spørre. + at det er lov til å by lite, slik er jo vår kapitalistiske verden, den sterkestes rett :)

Når det er sagt så er jeg ganske sikker på at dette er et knallgodt kjøp. Jeg har kikket litt nøyere på det og hadde jeg hatt det minste interesse for den typen produkter hadde jeg kjøpt på dagen når tilbudet lå på 8000. Men for den som vil starte nettbutikk med slike varer er 3500 gibort pris mener jeg. Du får ikke et slikt ferdig opplegg til den prisen noe annet sted.
 

Remi-AB

Medlem
Takk...

Men ja, som sagt.. varene har jeg ikke på lager i Norge, så dette må evt kjøper ordne selv.
Pr. dags dato er det bare dropshipping som er gjort. Men det er som sagt før trøblete og gjøre dette med varer over 200kr som er i butikken nå.

3500,- er gi bort pris ja.
Håper noen vil ta over...
 
Topp