Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste plugin for sikkerhetskopiering av Wordpress side + databasen ?

Rismoen

Medlem

Er du gjerrig så velger du denne.

BackupBuddy. God både til backup og restore.

Skal du ha det beste så velger du BackupBuddy. Det koster rundt 500,- men det er verdt det.

Jeg har prøvd begge og kan trygt si at BackupBuddy er overlegent best.

De har også et eget supportforum som er helt supert http://ithemes.com/forum/forum/74-backupbuddy/
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
Jeg kjøpte BackupBuddy i fjor men fikk den aldri til å funke (husker ikke hva feilen var, men kom en eller annen feilmelding, og ingenting skjedde).

Nå kostet den vel 75$ da, og 80$ nå. Kan jeg fortsatt bruke den fra i fjor, eller må jeg oppgradere?
 

Rismoen

Medlem
På hvilken måte har det betydning?

Jeg har prøvd BackupBuddy på en rekke hoster. På de typiske billig hostene fungerer BackupBuddy veldig dårlig. Jeg må ofte fortelle hosten hva de skal gjøre for at det skal funke.

Hvordan selve serveren en konfigurert og satt opp har veldig mye å si.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Til å flytte en side liker jeg duplicator bedre, og har ikke hatt noen problemer med den på lenge heller - det var en versjon en gang i vinter som krangla litt, men da kom det en fiks kjapt.

Men nå var det vel ikke snakk om å flytte en side, det var snakk om backup? duplicator har jo i såfall ikke noen form for automatisering av dette, eller opplasting til ekstern server, og de to er ganske essensielle.

Backupbuddy har jeg derimot aldri hatt helt sansen for, hadde masse problemer med det en gang tidligere og har aldri helt fått trua på det etter det. Og det var heller ikke på noen billighost.
 
Hehe, fra Disclaimeren for duplicatoren;

This plugin does require above average technical knowledge. If you plan to move WordPress or backup WordPress please use it at your own risk and do not forget to back up your files and databases beforehand with other backup system. Please do not attempt to use the plugin if you're new to WordPress or have a limited technical background. Please seek out professional help if your in question of anything. If you need to move WordPress or backup WordPress and you don't have a firm grasp on using WordPress then you can get additional help from the Duplicator resources page .

Merk: " If you plan to move WordPress or backup WordPress please use it at your own risk and do not forget to back up your files and databases beforehand with other backup system..."

Betryggende ... :D
 

zapotek

Medlem
Et slikt verktøy er vel egentlig ubrukelig dersom det ikke er til å stole på. Da er det bedre å ta manuelle backups av database og filer.
 
Topp